Vart köper man wp sele ?
Hej! Ni som håller på med weight pulling vart har ni skaffat sele? Har använt nomesele då vi mer vant in honom vid den och drag men tänkte bygga muskler nu inför draget i snön. Finns någon hemsida som säljer eller bara folk som syr upp? :)
Jag har nyligen beställt från hundselen.se, har inte fått den ännu, men borde komma nästa vecka :)
Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus
Ser ut som en bra sida. Men vad kostar det ca? Hittar inga prisuppgifter? Ska du tävla inom weight pulling eller bara stärka muskler?
Jag kör för tillfället bara dw, har en keeshondtik och den kostade 900 :- för oss :)
Ok tack så mycket för info ska skicka beställning ikväll. Men de har ju så man kan trycka på färg på deras sida men får inte upp något kan man välja vad som?
Hundselen.se
Min uppfödare som är som har hundselen.se och hon är mindre bra på uppdatera med hemsidan och gilla sidan men hon är väldig grym.
Hon får alltid en massa beställningar :)
// Carla & dogpacken
http://carladogpack.blogg.se/
Har beställt hos henne nu så får se hur lång tid det tar. :) Tack för tips!
Persifone har du fått din sele än? Beställt för 1 månad sen men inte fått min? Hon är ju inte så bra på att svara på mail heller… har du bild?
Jag fick min cirka 6 veckor efter beställning (hon sa att det skulle ta 2 veckor). Jag bad om 5 centimeters bredd på nylonbanden men fick knappa 2 cm band. Selen satt bra men pinnen längst bak var cirka 14 cm lång istället för runt 30-40 cm som jag är van vid. Jag skickade tillbaka den och ville ha pengarna tillbaka, har dock inte fått några pengar än vad jag sett.
Och nej, hon är inte snabb på att svara :P
Beställde från http://www.wpselar.n.nu/ men hon verkar ha lagt ner. Är mycket nöjd iallafall :)
[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)
Jag håller också på att leta wp-sele nu men det visade sig vara bra mycket svårare än jag trodde.
Jag har skrivit till både HCH och KW Hundtjänst men ingen av dem har svarat.
De andra sidorna jag vet om har för många dåliga kommentarer om sig för att jag ska våga beställa :o
#8 fock du va på henne om att skicka den med? För hon säger den borde kommit men nu när den inte har det har hon sagt att hon ska kolla vad som hänt och återkomma. Har hon svarat på att du får pengarna tillbaka då?
Ja jag ska få pengarna tillbaka, har dock inte fått dem ännu (en vecka sedan). Jag mailade två gånger och frågade om hon skickat den/när den skulle komma innan den tillslut dök upp…
#12 Vad sa hon när du ville ha pengarna tillbaka? Menar om selen va bra gjord varför gjorde hon inte som du bad? Läste hon fel i beställningen? Vart ska du annars vända dig? Hon har hört av sig nu och sagt att min sele ligger opostad på hennes jobb var någon som skulle posta men inte hade gjort det? Så nu ska hon sj göra det. Får se hur lång tid det tar…
#13 Hon hade missat det i beställningen så hon sa själv att jag kunde få pengarna tillbaka eller en ny sele. :)
Persifone hur har det gått att få tillbaka pengarna? Skulle fått min sele förra veckan och nu säger hon den kommer denna? Känns ju inte som att det kommer någon. .
#15 Selen har hon fått tillbaka och hon skrev förra veckan och bad om mitt kontonummer, men jag har ännu inte fått några pengar…
Har du skrivit till henne då? Jag skriver å tjatar hela tiden men hon säger hela tiden att den är på väg å skickad?
Inte sen dess, ger henne en chans att betala in innan jag börjar tjata tänkte jag. Men fruktansvärt dålig service är det iaf. Hoppas din kommer snart och ser ut som du ville ha den.
Hon ska skicka en bild på att den faktiskt är gjord. . Har skrivit och sagt att det inte kan ta så lång tid å om den inte kommer snart vill jag ha pengarna tillbaka så får se om jag får en bild ikväll som lovat.
Fick äntligen min sele igår! Plus en förlåt present! :) visade sig att hon hade skrivit fel efternamn (mitt gamla) och fel nr på adressen så den hade åkt tillbaka.. men den var iaf i jätte bra kvalitet! Riktigt snygg! Hade dock själv mottat lite fel så lämna in den hos en sömmerska idag för å fixa. Ska lägga upp bild sedan. Persifone din var ju smal sa du min var grov vet inte om det var för att mina mott var större för skrev inget om det i beställningen och min pinne var stor så var jätte nöjd! :)
Vad bra att du gillar den! Vill gärna se en bild sen!
Mina pengar har fortfarande inte kommit så ska ta och maila henne igen…
Har skickat in en beställning till minipina nu, vill ha den nu! 😊
#22 du får också lägga upp en bild sen! :)
Jag rekommenderar INTE kw hundtjänst till någon