Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 925 ggr
Cixx
1

Hundens önskelista

Om eran hund skulle kunna skriva en önskelista inför julafton, vad skulle stå på den då?

Min tjej skulle nog önska sig:

Köttiga ben Roliga leksaker En varm vinteroverall

Följ InnaTheIggy på Instagram
Medarbetare påBARF iFokus

Tindris30
0

Min hund skulle nog önska sig

Bollar

Bollar

Och lite mer bollar xD

VildaVittra
4

Casper:

Tomma kakkartonger, mjölkförpackningar osv

Lilla Pi:

Global uppvärmning

Navdi: 

5 minuter ensam i hönshuset

Vi får se vad tomten kommer med.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

smellcaramell
0

1. Gos

2. Gos

3. Att aldrig mer behöva träffa andra hundar (osäker på sig själv och har tidigare blivit skrämd av andra hundar och gömmer sig idag när hon ser andra hundar..)

jenmjao
1

Allt gott i hela världen och få leka av sig rejält med bästisen Bambi.  Sen gärna ett älgben och något märgben, men soms agt kanske man inte orkar efter allt annat gott i hela världen.

hemul
1

Min hund skulle ha önskat sig att julbordet dukades upp och han blev lämnad ensam i rummet.

Herveaux
0

Pitcher´s önskelista:

En lång vinter med massor av snö
En hangar fylld med grisöron, tjurmuskler och blodpudding
Ett strikt förbud mot fyrverkerier och smällare

// Harley

panini
0

På Kenzos och Sixtens står det just nu bara leksaker, men de ändrar sig ju hela tiden 😟

Changrila
1

Aysu skulle önska sig obegränsat antal kaniner som hon fick jaga, att det aldrig skulle vara kallare än 20 plusgrader utomhus och en egen öde ö där hon kunde vara med de människor och hundar hon tyckte om och helt slippa läskiga hundar. Ebrah skulle önska sig leksaker, vom og hundemat och en skog, samt att det var lite kallare inomhus än vad det brukar vara.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Em_
2

Lappen: -10 minus men utan tjäle så att man kan gräva efter sork. Alternativt ett par rådjur att valla.

Mitteln: Boll, boll,  boll, boll, boll, boll, boll, boll, godis, boll, boll, boll, boll, boll och att katten kommunicerar som folk så att man kan leka med den. Och en boll.

emilialinnea
1

vega: Leksaker och fri tillgång till kyl frys och skafferi i ett helt år :)

hilma: en veckas semester åt vega så hon själv får vila 😃

/Emilia

JonnaCecilia
0

Alizza skulle önska sig skineez (såna ostoppade pip-och dragleksaker, hon har just nu tre av den typen, varav två är så gott som redo för soptunnan), tubidog (leverpastej/laxcreme för hundar) och massa bus! Samt långpromenad i skogen med hela familjen och bästisen Sirius (mammas hund). Sirius önskar sig däremot samma som alltid: kaniner kaniner kaniner, eller kanske ett par marsvin (mina, antagligen) ;)

spacesheep
0

Fafners önskelista hade varit något i den här stilen:

- Varmare temperatur utomhus
- Längre sovmornar
- Alla typer av mat, godis och ben
- Att kaninen slutade vara så tråkig och började busa lite mer

fridarebecka
1

Trassel önskar sig en livs levande kanin, ett varmt täcke och en lååång skidtur på julaftonsmorgon.

[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)
LyQa
0

Min Julia önskar sig godis, godis och massor av godis, gärna lite snö att rusa i också!

JoannaLi
1

Arrak önskar sig all de nya JW Pet produkterna som matte smidigt nog hittade idag :P 

Pipleksaker, bollar, tuggben, kampisar…

Han önskar sig också att få börja barfa och få äta riktiga ben regelbundet. Men det har matte redan fixat, så att till nästa ben, då jäklarns :D

[Lillmatten]
3

Charlie's önskelisa

*Matte slutar med onödigt jobb och enbart satsar på viktiga saker, typ agility och långa sovmornar 

* Bollhav 

* BHar och spetstrosor

GotTreats?
1
  1. Pannkakor

2. Mer pannkakor 😃

3. Plyschleksaker att plocka ur stoppningen på

4. Massor av snö

Kan tänka mig att Athenas lista ser ut såhär 🤪

Vänta bara tills min trolldryck börjat verka Skrattar

Joyous
1

Humla 1. Ett eget rådjuj ellej älg som ja fåj jaga huj mycket ja vill. 2. Om ja inte fåj en älg ellej rådjuj så gåj det bja med katt. 3. Fåj ja inget rådjuj, älg ellej katt så taj ja tomten! Typ så. Jag inbillar mig dessutom att Humla har svårt för bokstaven R… 😄

LinaK
0

Algots önskelista skulle nog se ut såhär:
1. BLODPUDDINGMESTAVALLTIDIHELAVÄRLDEN!!
2. Korv!
3. En liten ikea-mus

Sigges:
1. Korv och köttbullar
2. Kokt pasta 😇
3. Gosedjur, för dom är lättast att förgöra och förstöra.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se