OT, Lis1
Nu har jag satt igång med dina bilder. Skickar dom senare ikväll på din mail.
Wish me good luck!
åh, en tråd bara för mig.. vad kul! kan jag sitta och babbla för mig själv då?:P
Tack emma! hoppas du lyckas med dem så jag kan rama in någon av dem:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

haha självklart kan du babbla om dig själv. vad som helst, men dom mest initima sakerna kan du hålla för dig själv om du känner för det ;)
okej, så du menar att du inte vill höra vad jag gör framför datorn varje kväll

jag tror nog jag har mina aningar vad du gör ;)
usch, tänker du på snuskigheter nu eller.. jag menade ju att jag sitter och klappar min kisse.. ALLTSÅ! Mori.. ingen annan kisse:p

pffffft, jag tror minsann inte på det..
haha nää, men jag har min aningar att du sitter som klister vid hif, smeker din katt och din gris ;)

ASG jag visste att du skulle ta chansen, Lis1 och få ur dig något snuskigt!
Fick jag våldgästa din tråd, förresten? :-P

*ASG* Och nu kommer snusktanten
Och nu ska vi ha en kul-tråd, undrar om vi ska bjuda in Nickiför hon brukar ju tydligen göra "det där" ofta 
Och Malin är ju bra och ha för hon skulle ju fixa speglar i taket, hmm jag undrar om hon gjort det en 
haha, jag brukar väl inte vara snuskig.. är ju lotta!
Jo men där har du rätt emma. Grisen och katten får sig en smekning lite då och då.. och iof kör jag racerbilen mellan glamour, mode, hundar och crx:P
och jaa, vintisen.. du är välkommen i min tråd, men lotta vet i tusan

jag gissar nästan på att grisen är det du har där bakom nedanför ryggen och kissen framför!!
Men EMMA!!!
blää dig!

men jag måste ju göra nåååååågot så folk få se ditt riktiga jag.. hihi

#11 HAHA du menar alltså att Lis1 sitter på sin gris och smeker kissen ASG.

#14 JAPP!!!!!!!! Jag är nästan 110% säker..

#15: Din fantasi är det inget fel på. ASG.

nu är jag lite frånvarande fixar bilder
hahaha.. ni är ju inte klocka på ett flinkorn:P
Ja de är bra emma.. hard work, har work work! *sjunger*

KLOCKA? vad menar du med KLOCKA lis1?

#19: Jag tror hon menar att vi är ur tiden allihopa. Inte klocka alltså.

*ASG* Kör hårt Wikstr_m och du såg ut som en surmule för jag inte tog dig på allvar…hur i hela h-vete skulle det gå till då 
Sitter på sin gris och smeker sin kisse jag pinkar på mig av skratt…och henne ska jag hem till nästa helg, ojojoj Lisette hur ska detta sluta 
Vilka är det som inte är klocka???
Sitter på grisen och smeker kissen?
Lotta, Lotta, vågar du verkligen åka?
Lotta.. vi borde egentligen ta det här i enrum men snorisarna förstår säkert ändå inte vad vi pratar om.
Flodhästen har hittat till traktorn, akta dig för påhälsningar hos vilda babianer

Hallå där! Flodhästen har opererat ögat idag!! Släpp inte ut honom till någon traktos! Han har modelllim i ögat.
Oj herregud! Hur kan det ha undgått mig? Bannade snorisar.. det är garanterat dom som ligger bakom detta!
haha.. japp, ni är inte klocka! fattar ni inte de eller:P
Äsch, inte ska du tro på dumma emma, lotta! du är säker här hemma hos mig. Jag har många garderober

Ack ve, ack ve vad ska en stackar tantis göra nu? Grisar, kissar, flodhästar har hittat till traktorn och påhälsningar hos vilda babianer
VA!!! Har flodhästen opererat ögat och limmat igen det igen, vilken konstig en
Förbenade snorisar…nu är det krig och hör sen….vi lär lägga upp en strategi tantisar och det på stört 
Pst, Lotta
känn dig säker. Ett visst hem är sanerat, en viss katt-skrälle är rabiesvaccinerad. Osynlig askkopp installerad på bestämt ställe. (Du minns var du skulle trycka?)
även dunken står beredd, akta er för enhjulingen bara

passa er

#29 Åhhh, den dunken kan du väl hälla upp ur, så att mina kopparslagare piper iväg någon gång! :-P Eller är den ämnad för flodhästen och de vilda babianerna? För att tämja dem, kanske? :-P
vadå dold askopp *fnys* aaaaldrig! När lotta ringde förut sa jag bestämmt nej, jag slog näven i bordet så att säga
inget röka.. och lotta lät väldigt skrämd och sa att hon lydde min minsta lag!
Flodhästar, va fan har du hittat på emma.. nått som inte jag vet? eller vem var de nu.. malin? jag hänger inte ens me.. försvar, försvar!! Sätt upp försvar snorisar!

Lis1: Nääh, inte lätt att hänga med när de babblar i munnen på varandra de där snorisarna. :-P
Å inte lyssnar den ena på vad den andre sä'ger. Inte att undra på att de är så förvirrade.
Lisett, åk genast o magpumpa katte-fnatten. Det låter som han har fått i sig en avlyssningsmikrofon.
haha.. va! men katte-fnatten ligger ju här bredvid mig.. han låter inte ett dug, för omväxling skull. Så där kunde du inte få dit mig så lätt inte..fistant!:P
neeh de är inte lätt.. och ena stunden säger malin att hon är tantis och andra snoris.. jag blir GALEN! *sliter i håret*

flodhästen har opererat ögat! med lim i! nu återstår benresten

Jättefint Emma. Men varför tog du inte bort dammet på golvet?

Haha det är lis1s uppgift :P
nae, men det var inget damm på bilderna. golvet hade konstiga mönster
dunken är tyvärr redan tom vintisen! du skulle ha sett mig igår..
äh Lis1 det förstår väl alla att jag försöker förvirra skiten ut tantisarna, inte är du väl så dum att du inte förstod det? ;) men jag ställer upp i ett krig mot mig om du vill ha hjälp med det
benresten tar vi imorrn HannaM, nu koncentrerar vi oss på babianerna
#38 bilden är för fin. Bra gjort.
Du jag bara skojade. Damm? jag syftade på kissen.
fint jobbat Emma :)
passar på att använda det här dubbelskicket till att säga att jag just blev supersugen på en snus, dumma dig Emma

Kerstin, jag vet.. menade att det är lis1s uppgift att sopa undan sådant när hon ska fota ecko..

lill_jarven: Ahhhhmeeeenduuuuöhhhh!! Jag är alltid för sent ute när det är dunkefest! 

lill_jarven.. jag har en extra dosa här. och jag är givmild!! vad säger du om en myyyyyyyyyyyysigt och god snus under läppen?
Jag kontaktar dig nästa gång vintisen! Klart du också ska få lite
Wikstr_m: jajajajjjaja! du kan väl kasta den till Umeå?

lill_jarven… mja jag är lite dålig i axeln efter kast med liten gubbe.. fick oturen att få en redigt tjock gubbe. men jag kan ge det ett försök.. i värsta fall hamnar den i piteå..
Åh, men vad bra dem vart:D Du kan inte ändra färgen på filten, den såg så jäkla smutsig ut:P haha! Neeh, men dem är perfekta! vill gärna se dem andra med om du ändå fixat dem:)
Äsch, tyst me dig kerstin.. de är inte damm.. de är golvet.. ser hemskt ut, jag vet. Du kan kolla på originalet:)
Åhh,, nu ska jag skriva ut dem och rama in .. när jag har råd:P haha!

Lis1 pincett, gud vad bra att du är nöjd med dom. kan försöka med filten sen..
#50 Okej kanon, till Piteå tar det ju bara några timmar att åka så det gör absolut inget! Tacktacktack

lill_jarven, jag kallar dig järven från och med nu :)
ok, men jag kan inte säga exakt var den kommer landa. men jag gissar på i pappersverket..
Ja gör det.. vore trevligt om du kunde ljusa upp Moris rygg också på sista bilden. Fölåt om jag är jobbig.. men han försvann i soffan liksom:)
Ja visst är de jobbigt. Du heter emma, wiktröm.. beafer heter emma.. järven heter malin och malin.a heter självklart malin.. är så jobbigt att skriva långa nick!:P

nä det är lugnt, men går det bra om jag gör det imorgon?
mohaha, du kan alltid kalla mig emma1.. eller vänta nu, den andra emma är ju också 18. den stooooooora frågan är när hon är född, för är hon född efter mig får hon heta emma2! sådetså!
Järven blir kanonbra, Lottisen du får såklart kalla mig Malin om du vill, Lis1 med.
Men du.. måste jag alltså eventuellt gå nära den stinkbomben?! försök pricka lite mer mot Grans, har en av mina valpar där som kan hjälpa mig att hitta den
Goddie!:)
Haha, jaa de blir ju jobbigt.. vet tyvärr inte när hon är född..men kanske får bli emma och emmsan;P Lotta kallar henne ju för emmsan, kan väl jag me de menar jag:D
nemen, TACK Malin;D

järven, jaa jag kan försöka. men inte lova att den hamnar där. men jag ska försöka på hedersord..
lis1, jag kallas faktiskt SNUTTAN av min mamma..*mallig* bättre än emmsan.. *hihihi*
Justja Emma, det hjälper om du gnider in den med lite kött först.. det ökar arbetsviljan har jag hört

mjo, men jag bacon.. det borde väl duga?
Absolut! Ska ringa och förvarna Jiddra så hon inte går och lägger sig, jag börjar bli redigt sugen nu

låter kanon bra!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG HAR SENDRAG I HÄLEN. OOOOOOOOOOOOH VILKET HELVETE!
Det är bland det värsta som finns!
Eller att vakna mitt i natten med sendrag i båda vaderna :S
hahaha! snuttan.. ja men de är ju gulligt, kan ju kalla dig de då?:P Jag brukar bli kallad plutta av min mamma.. av min bror blir jag kallad pincett och av min syster kallas jag Isse.. bara att välja och vraka;P kärt barn har många namn!
åhh de är värdelöst! brukar få de skit ofta i foten!
Drick vatten!!

haha, du får heta pluttan lis1.
att ha sendrag i foten och i vaderna gör mig tokig. fan när man vaknar på natten av att benen står givakt och man får slå i madrassen och slita i täcket. voi vittu säger jag bara!
kerstin, att dricka vatten gör mig bara kissnödig :P
haha! jaa, eller hela benet! ååhhh! skit jobbigt.. brukar slå mot sängkanten så ecko glor på mig..suckar åt mig och vänder rumpan till:P haha! woine woine!
ska vatten hjälpa menar du kerstin?:)
(hehe, plutta!.. ja de blir ju bra de:P)
Man ska inte dricka massor av vatten när man får kramp, men att försöka få i sig mycket vatten under dagen är bra. Även för kramp.
Att äta en banan innan du lägger dig höjer kaliumhalten och motverkar kramp.
hehe.. jaja, där lärde man sig något nytt också:P
nu är jag trött, men skit sugen på något att dricka.. och inte är de SAFT! så trött på saft! blöööh! vill ha nått GOTT

haha, men kerstin.. man blir så jäkla pissnödig.
Näe, då. Vad dricker du under dagen? Man ska dricka mycket vatten! Om jag säger att det är bra för huden? Dricker du då?
Ärligt talat, man ska dricka mycket under en dag och då gärna vatten. Vätskebalansen är viktigare än vi tror. Du kan t.o.m. få huvudvärk om du dricker för lite. Sätt i gång och drick nu Emma!
Om det är bra för illamående låter jag vara osagt!

Min läkare sa att man ska minst dricka 3-4 liter vatten om dagen.
Så det är bara ta fram dunken…..och sätta ett långt sugrör dit……
(hon sa inte vilket typ av vatten) 
jao, de vanligaste är väl 2 liter om dagen. Och att de är bra för hyn har jag redan hört.. för kroppen i allmänhet:) men jag hatar vatten.. tycker de är skit äckligt. Så dricker aldrig de.. dricker bara saft, te och läsk när jag har råd:P