Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 7390 ggr
silversessan
1

Hundboxar prenumeration

Hejsan!

Jag funderar på att prenumerera på en såndär hundbox som skickas hem till hunden varje månad med leksaker och godis (t.ex. Bullerbox, Dogbox eller BoxbyDoris). Min fråga är: Prenumererar någon av er här och i så fall vilken tycker ni är bäst/ rekommenderar ni att prenumerera på? 🙂🐶

isblixt
0

Jag har provat bullerbox och dogbox. Föredrar helt klart bullerbox :) I dogbox får man i princip bara godis från Hunter vilket känns lite enformigt.. och enligt mig och hundarna var leksakerna också rätt tråkiga. Bullerbox har massvis av godis från olika märken och leksaker från bland annat Kong.

FridaR
0

Prenumererar inte på någon av dom med DogBox var sponsor till en utställning jag var med att arrangera, och fick väldigt bra grejer 🙂Både godis o en hel del leksaker!

Vänliga hälsningar Frida Ramstedt
Sajtvärd för Terrier iFokus & medarbetare på Hundar iFokus
springandetassar.weebly.com

isblixt
0

Tyckte också dogbox var helt okej, men när jag gång på gång fick liknande godis från Hunter så blev det lite tråkigt… dessutom var det flera gånger hundgodis i form av mjölk och nån sorts kött.. vill inte ge mina hundar något som innehåller mjölk 🙂

Cixx
0

Har för mig att petsy woof box skickar boxarna över hela världen. Hittar ingen direkt info på sidan. Där står det dock att godiset är naturligt och ekologiskt så ofta som möjligt så det är ju bra :)

Följ InnaTheIggy på Instagram
Medarbetare påBARF iFokus

AnneN
0

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!