Valpväntartråden 2016!
Visst är det dags för en sådan här tråd - eller finns det redan en?
Så, vilka planerar valp inför nästa år, eller har kanske redan en på gång med leverans om ett par månader?
Vad blir det för ras, varför har ni valt just den och vad är planerna för valpen?
Tell me 🙂!
Matte till jaktlabben Nikka och cairnterriern Charlie.
Lon@ och Lonaa = samma person, problem med inloggning!
Trodde nog aldrig att jag faktiskt skulle skriva i den här tråden men det är bestämt att jag ska få en till hund! Vi ska ha tre kullar nästan samtidigt, inom loppet av två veckor, precis vid nyår och en av bebisarna ska jag behålla :) Det är Welsh springer spaniel och det känns lite märkligt att köpa en valp från någon annan när vi har egna valpar, haha! Ska ha den och träna i skolan (ska gå hundutbildningen) då jag inte vill träna med assistanshunden och min gammeltik är gammal ^^ Sedan kommer hunden antingen säljas eller gå i avel, inte bestämt än och beror på om den håller måttet. Den kommer utbildas till lite saker som jag inte har någon nytta av och jag behöver inte en till hund just nu egentligen som utbildas inom de sakerna, därav alternativet att sälja :)
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
Mamma vantar pudel valp, ska fa veta i December om tiken ar draktig 😃
Sjalv blir det till 2017 innan det hander.
Det finns en tråd sedan innan, som skrevs senast i för någon månad sedan. 🙂
Hänvisar till tråden som #3 länkar till, så låser jag denna 🙂 Bättre att skriva i samma tråd.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se