GEJSA SKA BARA
ÖNSKA DIG ETT STORT LYCKA TILL IDAG!! :-)
Ska hon tävla idag eller vad är det som är på gång? Lycka till i alla fall! :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Ja just ja….lycka till Lantisen, jag håller tummarna =)
Lycka till :D
lydnadstävling eller nått?? hum..
aja lycka till iaf =)

Haha tack ska ni ha! men det är i morgon. Jag är redan jättenervös. Det är ju 12 år sedan som jag tävlade i lydnad i en officiell tävlning. 
Ska faktist ut strax när jag druckit ur kaffet och öva lite till en sista gång innan i morgon.

gejsa: Men åh, så spännande och kul. Önskar dig ett stort Lycka Till imorgon. Det går säkert bra.

Hihi tack ska du ha.
Vi hade ju träningstävling i måndags kväll och då fick vi 164.5 poäng. Det behövs ju 160 poäng för att få flytta upp en klass.
Men det beror ju precis på hur Ludde känner sig i morgon också. Om han känner att jag är så nervös att jag skakar osv. *ler*

Lycka till!
MVH Isnornin

Tack, tack! *ler*

Gejsa!!
man ska inte säga tack….gammalt skrock….. =P
men jag önskar dig

Och hoppas att du sopar banan =)

Haha, nej, jag vet att man inte ska säga tack. Men jag SKRIVER ju tack. Har inte sagt det högt. *fniss*

Lycka till gamling!!!!! Det fixar ni bra detta!!!!! :DD

Haha, var tyst med dig nu med vad du kallar mig. *ler*
ja, vi får se.

Skojar ju me dej oldie! *fniss* Det KOMMER gå bra!! :D

Den som lever får se. …………………..

Hihi menar du me de tro..

Man vet ju aldrig. Jag kanske dör av hjärtattack när jag är på plan. Är redan så jäkla nervös så jag kan väl inte sova i natt ju.

Mäh inte ska du dö inte…inte nu iaf! =) Nu får du ta och samla dej för lilla Luddes skull och för din egen =) Drick en mugg te och slå dej själv i huvudet så ska du se att du dimper ner på kudden fortare än kvickt..=)

Haha ska pröva det. Hoppas jag vaknar i morgon bitti också då. *fniss*

Och du vet jag är ju en jäkel på att bonka loss, så vill du ha hjälp att somna så är det bara att gasta på mig 

Haha jo, jag vet lottapottan. Nu ska jag iaf pröva att gå och sova. Natti natti

Kan bara tala om att det sket sig för oss i dag. :(
Vi fick 3 nollor. Så poängen blev bara 118 p. Han stannade inte under gång och hoppade inte över hinder. Sånt brukar han alltid göra. Sedan tog han knappt apportbocken. Domaren tyckte att jag fick föra fram handen själv fast han tog ju den då. Suck!
Men kan tala om att vi fick vänta i över 3 timmar på att få köra. Vi var sista startande. Då hinner han tröttna. Det var kallt och kom regn då och då.
Nästa lördag är det avslutningstävling. Hoppas det går bättre då.

gejsa: Ja, sån´t händer. Men håller tummarna för dig för nästa lördag istället då.

Som du säger kan det vara den långa väntan och det tråkiga vädret som gjorde sitt…dom lär ju också tappa tålamodet som vi gör. Men skam den som ger sig, nästa gång ska du se att det går bättre =)
Inte så konstigt att han hade tröttnat ur efter så lång tid i regnet. Men huvudsaken ni hade roligt ;) Vi håller tummarna att det går bättre nästa lördag! :)

Tack vad ni är snälla. Jag skrev fel det är på söndag om precis en vecka. Så vi får väl se om det går bättre då. Vill inte traggla mer i klass 1 vill gå upp nu ju. *ler*
Jaha, hoppas du sagt rätt dag nu då, så vi inte sitter och kniper tummar på fel dag ;)

Hiihi nej, det är på söndag. Fick veta det i kväll när jag var på hundklubben igen. Söndag kl 9 på morgonen ska vi vara där. *ler*

Du den dagen kommer jag vara lila på tummarna, och måtte det inte vara skitväder och lång väntan för er =)
#28 men Gejsa, måste vi ställa klockan och börja knipa redan kl 9?
Kan vi få flex-knipa lite? Snälla?

Hihi ni får flexknipa om ni vill.