ot.Måste ju skriva här me:)
Nu är jag hemma.. Pust!
Vi åkte in i södra uppsala, men de var visst fel.. vi skulle in i västra.. så vi fick vända tillbaka.. Bara att vi kom ut på e4an igen och kunde ju inte vända:S så vi åkte mot sthlm i 3 mil igen fören vi kunde vända.. haha! snacka om att vi vart lite sura.
Men så kom vi fram iaf och Eine var super trevlig.. Träffa MASSVIS med småpluttar.. alla sän-säns syskon plus orientalkattungar plus en kull innan de me.. hehe.. så vart mycket mys.
På hemvägen var Móri super duktig och lät inget.. bajsa på sig en gång, men men.. sånt händer
Nu sitter han och trycker i transporten.. vill inte komma ut. Och ecko, hör och häpna! Han är skit duktig.. ligger i soffan. (kan bero på skogspromenaderna:P)
de var det..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Vilken sötis han e… Har bara sett grå rexar förut
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Lycka till med honom Lis1 :D
haha bra att ni kom fram tillslut ändå :)
duuuktig pojke Ecko 
Aw han är ju underbar :) Känns lite underligt och sitta och läsa Móri när han ligger bredvid mig ;)

Det var allt en söt liten vän, Grattis till sådan tjusig kisse..:)
Ganska stor skillnad tror jag :P Ingen risk att vi råkar ta fel katt :P

Mums Lisette jag vill också ha….kan du skicka Morì per post går det? ;)
han e ju så fin.. d kommer säkert gå jätte bra me han o Ecko =)

Tänk att det tror jag också…tycker faktiskt att dom ser ut som syskon faktiskt, om man tittar riktigt nog 
Grattis till lille kissemissen!
Är Ecko-risen som Alfons (vilket jag tror) så kommer han att bli salig över en kompis.
Jag kommer inte att säga ett ord om vad jag tycker om katter!

*ASG* Men Kerstin då…ska jag skicka Doris?
Aldrig i livet!!!!
Se'n kommer det väl en shaffer med?
shaffer.. undra va d e =P

janne heter han i förnamn

Försent Kerstin har precis knycklat ihop henne och gubben skenar till brevlådan och stoppar ner henne… jag hör hur han han gastar - förbannade katt ta in klorna!!!!! ;)

Shaffern kommer Nicki med i morrn det har hon lovat =)

Men Hanna den kan vi inte skicka
den stoppar hon i dörrn och i bästa fall motar hon ut honom själv annars skickar hon töntbull på honom *ASG*
Tror inte Nickis shaffer gillar kattskrällen. 

men äsch då, det kunde vara en lite rolig överraskning annars

Inte Nickis kanske men Janne kanske som Hanna säger ;)
äsch, janne har jag skickat iväg till hanna

jaha janne spelar ju musik med en apa så han gillar nog alla djur
Även shaffrar o kattskrällen? Underlig typ. Honom kan du behålla. 

Usch Hanna vad ska du göra med den fulingen?

han kanske kan vara leksak åt mina illrar? det är han som har zebrakostymen va?

Hahahaha japp, han lär hålla länge åt dina illrisar ;)

undrar om det går att hänga upp hängmattor på honom?

Hahaha japp det gör det säkert, han är ju karl ;)

usch nu frammande du obehagliga syner i mitt huvud…..man kanske kan linda in honom i rör annars… hmm kanske inte vore så illa ändå
??? jag inte förstå??

electric banana band

*ASG* Hänger du inte med Kerstin? Dom som är såååå bra…du har ju barnbarn 

och dessutom är dom så gamla så…..
Hm, tror inte mina barnbarn vet. Ska testa!

Maja min Maja min bitska lilla piraya den måste du ju hört, så bra hehe
Jo, visst vet jag. Det jag inte förstod var hängmatts-pratet. # 30 o 32

Inget för snorisarn….censurerat bipbipbip prat 

#40.. hmmm då måste jag ha tantat till mig ordentligt då på sista dagarna=)
# 41 för vissa går det fort!

Hur gammal är tant Hanna då? *ASG*
Men Kerstin då *ASG* 

#42 ja uppenbarligen… men sen ägnar jag ju också fredagkvällarna åt att dricka te och spela kort=p
vad synd! Annars kunde du få följa med oss!

på rullatordisko?
Ånä, en sväng till Danmark. I rullisen o husvagn o neontratt hatt.

jag har neonbyxor med reflex på

Jaaaa Hanna det låter väl skoj, dom kvällarna är oförglömliga ;)

ska jag vara lilltanten då som springer med promillehaltigadrycker till rullatortanterna?
hehe, du vet nada!

nepp men jag vet att jag är en jävel på att hämta saker.. brukar fixa frukost på sängen åt åsa när jag är där.. en tradolan och ett glas vatten=)

det är nu du ska säga "jag ska lära'ne allt jag kan" och se ut lite som baloo
Kan du hålla ordning på snorisarna?

jag har alltid monogrambroderade näsdukar i linne i mina fickor!

Börja ränna bland trådarna och visa vad du går för, vi har ett gäng snorisar som inte är lätt att hålla ordning på =)

kanske ska stoppa ner lite fetvadd till dom jobbigaste?

man ska banna dom va?

Banna dom ordentligt….inget annat hjälper, vi har provat allt =)

men en hanna måste ju kunna banna bra? det rimmar ju till och med

Rimmar utmärkt banna på så vi får snälla snorisar ;)

men jag har ingen jakttanthund… hur ska jag hitta dom? Ingen som kan lägga en töntbull i koperingsmaskinen och skicka ett ex så jag får spårhjälp i trådarna?

Pssst använd en av illrisarna….hehe har man lite tur så tar dom sig en tugga av snorisarna också ;)
Hitta snorisarna???
Herregud, om du visste vilket jobb vi har. De är ju ute och flänger överallt. Å, ingen ordning är det på dem. Om du visste vad tokiga saker de gör. Tänjer hål i öronen, köper katter, jagar prickmattor, tatuerar sig, läser religion, har hundar som är utbytta, huvale listan kan göras lång.
Men om du ska hjälpa oss så måste du allt gå igenom vår test först.

Hmm får försöka träna upp mina bitdjur till snorisspanare=….
test! hjälp… jag som är så dålig på prov.. huh…. (sitter och stirrar med manisk blick)
men herregud..här kan ni inte hålla tyst ser jag:P haha!
Jaa för att återgå till tråden då!! Mori har fått vara inne i badrummet för att få vara ifred inatt och sova.. idag när jag gick ut me ecko lät jag honom utforska hemmet. Då när vi kom in hade Mori vart så duktig och gått på lådan:)
Han är hela tiden på bordet här och vågar sig närmare eckos ansikte som kollar fram över kanten hela tiden:P
måste få fråga.. När ecko luktar på Mori börjar han skaka i läpparna som om de vore en löptik, förstår ni? är de verkligen normalt??:P
Annars syns de jätte väl på ecko att han verkligen vill leka med Mori..men han skäller endel för att han blir avis när mori myser me mig
oj.. snacka om att Mori är bra på att skriva långa inlägg:P
jaha, då har du berättat om kissekatten. men saknas det inte något????

*ASG* Snacka om tomrum….hundar kan göra sådär om dom känner en främmande doft också. Vad skönt att det går bra också…..men jag är ju lite nyfiken på annat jag också *visslar lite falskt*
*visslar också falskt*
Jag är aldrig, aldrig nyfiken!
men du kan väl skriva lite, lite.

Hrmmm håller hon för öronen den lille f*n, snacka om oförskämt
LISETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha.. men jag satt ju för tusan och njöt lite av oktobervärmen på balkongen:)
Och inte tänker jag berätta om soldaten här inne inte:P lotta, du får skvallra till kerstin på erat språk:P
Ahaa, joo för ecko darrar sådär när han slickar mina öron också:P eftersom de är var i hålen.. börja ju fundera på om han vart upphetsad av var.. inte så trevligt:P

F*n vad du är äcklig *fniss* Upphetsad av var *ryser*
Jajaja njöt på balkongen det lät det….säg att du tog en stödvila då tror vi "kanske" på dig 
*viskar* Kerstin vi går bakom hörnet så ska du få höra alla smaskiga detaljer 

Men de var jätte varmt här:) super skönt.. så JOHO jag njöt på balkongen:P med ögonen stänga.. erhm.
hehe.. jaa men vad är det då? blir han inte upphetsad eller?? alltså inte på de viset du jämt tänker.. utan upphetsad över en ny sak bara:p

Jajaja jag ger mig du har sååååå rätt fisfjoppa….sluta genast hålla nästippen upp mot taket som en fisförnäm dam blö,blö,blö
tss.. de gör jag aldrig!
Nu känner nog lille kissen sig hemma. Han leker med allt han får tag i.. pust! haha.. duken, kameran, hårspännen, internetdosa:P
Men de är ju bra det.. ;D

Lilla Morì…nu får du fullt upp hehe
Vilken sött liten kisse. En liten fråga är det en sådan med utan hår?
Jo jag får nog det.. är skit trött:P
Nu har vi iaf kollat på tv alla tre.. ecko låg med huvudet i knät och sov och mori sov på armen.. när dem vakna vart de fullt sjå me och fräsa igen;P
och guuuuud vad den här katten snackar!:P

Säg som det är Lisette…det är ett j*vla liv *ASG*
fast jag tror jag fått en apa.. han klättrar överallt:P
Å gud sååå söta. I alla fall Ecko-grisen.
Jaja, kissen är väl lite, lite söt då. *visslar falskt*
Skoj att han har fått en kompis, härliga bilder!
Jag vill ha min tass!!! NU!!!!

Sååå söta ihop…dom ser banne mig ut som syskon =)
Psst Kerstin nu behöver du inte vänta länge till….16 dagar kvar ;)
Heheee (jävulsskratt)
hehe.. jaa visst är det kul. Båda har ett vitt och ett svart öra:P och båda har även en svart fläck nere på läppen.
att ecko naggar lite i katten ibland.. är de för tillgivenhet eller att han vill äta upp en?:P
jaa 16 dagar kvar..
jag vill att de ska vara imorrn.. vill ha stöd från någon nu.. pust! allt detta skrikande:P
Eftersom du har en livsfarlig kamphund, så tänker han nog äta upp kissen.
Alfos är också en "naggare", gärna på kompisen Quila.

hehehe man kanske får sällskap i sängen trots allt, så kan ni ligga där och trängas med Eckogrisen *fniss*
Fiser kissen också?
hehe jaa de kanske du får lottis.. förhoppningsvis kan han sova utanför badrummet då.
naae.. men han luktar bajs mest hela tiden:P
Lika bra att Grisen kommer till mig, så han får det lite lugnt! Stackars kille! Två håltagande snorisar och civilagent Lotta kan bli fööör mycket. Till råga på allt en kattskrälle också!
oh vilka fina bilder.. o så söta dom e tillsamans =)

Luktar bajs!!!! Vad har du för katt 
Jättehärliga bilder :D dom är fina tillsammans
Skönheten & odjuret!
haha.. men kerstin då! ecko och Mori är ju för tusan jätte lika.. då borde väl mori me vara söt, eller?:P
Och just nu är de ecko som är odjuret iaf.. om man kollar på benen på den sista bilden.. usch vilka utslag!
Såg det nu. Lille pojken.
Ok, jag kan sträcka mig så långt som att de är söta ihop o lite, lite lika. Men det är ju för bövelen en katt!
dem är lika korthåriga också;P
Men de passar ihop. leker de något?
jao.. lite sisådär ännu. Ecko naffsar i honom och försöker göra lekanfall.. men mori är lite väl liten för det. När ecko puttar på honom med nosen flyger liksom mori en meter:P hehe.. nästan!
Men mori brukar spela trummor på hans nos med tassarna.. och de är lek.. för de gör han utan naglarna ute:P
Skoj att killen har fått en kompis.
Jag sa det på skoj till gubben en gång att vi skulle skaffa en katt till Alfons. Jag tror att han skulle bli överlycklig.
Han får väl nöja sig med att vara barnvakt åt Quila. Han är en superbarnvakt när han o Quila är ensam. Quila biter inget sönder då.

Det är skit mysigt när hund och katt springer och leker, för att inte tala om när katten kommer på att den kan göra ren öronen på hunden *ASG*
hehe jaa de är mysigt.. de gör en av katterna hos mamma på luffe. Men luffe hatar de:p
Nu leker dem ännu mera.. fy tusan, dem springer ju likadant tom. Ni vet, när en amstaff går så går dem skit fult.. ser ut som dem bajsat på sig eller nått.. så går mori me:P hahaha! skit fula! tror minsan ecko är moris pappa eller nått:P
Nu har mori fått en mus med, som sitter fast på en boll.. så den leker han med massa.. och så springer han efter ecko:P biter honom i hälarna.. haha!

Haha gud vad gulliga dom är tillsammans. Ser verkligen lika ut. Vad liten kissen är i jämförelse med din hund. Ser ut att gå kanonbra ju. :)

Ja, du har verkligen hittat likvärdiga djur. Svarta nosar har dom ju med. Får inte katten någon päls alltså? Tur att den är innekatt då. Annars lär den frysa ju. :) Skitgulliga tillsammans.

*fnys* så där nära varandra ligger inte Doris och Skorpan fast dom levt ihop så många år =)
Men gejsa då! han har ju hår för bövelen.. tycker du han ser ut som en nakenkatt kanske:P neeh mori får mer päls också.. den ska ju bli vågig och fin hoppas jag:)
haha.. stackars lottis:P fast jag fuskade kan jag tala om.. mori låg i mitt knä, jag gick upp och tog kort.. så egentiligen låg dem inte sådär länge.. utan ecko har huvudet i mitt knä och mori ligger på andra sidan knät. men de är ändå nära;P
Vad kul att dom kommer överens :)

*fnys* fusklisa jag säger bara FUSKLISA!!!!!

Åhhh Lisette vad gulligt jag tror jag smälter på stört =)
ohhhh vilka härliga bilder.. såå söta dom e =)

Oj, oj, trodde att inte katten skulle få hår ju. Ser ju ut som det nu.
Sorry!
Men jäklar vad du måste fuska Lisette. Du lägger ju katten lite överallt på hunden ju. *fniss*
Fy, vad dom är lika och gulliga ihop. Vad kostar en sådan katt? Är det en rasren katt alltså?

Erkänn Lisette att du satt superlimm på katten och gett Ecko lugnade så att han ska ligga still…erkänn, erkänn!!!!!!
men åh! vilka mysisar :D
Mmm, dem är riktigt söta malin plutt:)
Hur kan de se ut som om mori inte har nått hår?? han är ju luddig eller vad man säger.. desutom är väl nakenkatter rosa och svarta isf, inte vita.
Neeh fuska inte alls nu faktist.. jag satt här och dem var där:)
Om du kollar in på cornishrex iFokus ser du måånga sånna katter. Alltså, jaa han är rasren och väldigt fin:) Mori kostar 5.500:- om jag ska köpa lös honom.. han är alltså bara foder just nu, tills han har fått några kullar..
tss.. nehe du lottis.. inget superlim heller.. bara ren KÄRLEK;P
Lille söte Ecko-grisen vad du får stå ut med mycket konstigt!
Han är såååå söööt!!!!!
Kissen? Nja……
mmmmmm…………….pusseluss till ecko-grisen!!!
Jag blir sjuk!!!!! Han är ju så jäkla
söt! vad gott det måste vara för honom att ha kissen. Vet du vad jag kom att tänka på? Har du läst Astrid Lindgrens "Något levande till lame-Karl"?
Så nöjd o belåten är nog Ecko-Grisen nu!! (Kissen med i o för sig!)

Åhhh vad söta dom är =)
Så fint Lis1 :)
#88 #123 #128 ;D
okej:) fler som vill hjälpa till?? kan vara jobbigt att hålla på och kolla alla igen.. men snääääälla *fladdrar me ögonfransarna*
Fladdra på du. Skyll dig själv när du lägger in så många bilder!
(Har du fler?)
haha.. jaa kissen ska vara med.. de handlar ju om bilderna här inne.. förutom när ecko är själv då.. dem var ju bara till dig:p
Mmmm, godingen!!! Så finns det folk här inne som blir saliga när de ser en shaffer. Har de inte sett Ecko-grisen?

Lis1, om du vill jag kan prova på att göra litegrann ;)
haha.. va gullig du är kerstin!:) finns ju inget roligare än att höra beröm om sin vovve.. eller jaa, kanske om sig själv då
Oh, jaa om du är duktig emma, så får du gärna göra ett försök:)

Lis1, om jag fattat rätt så vill du ha 3 bilder redigerade? Om du skickar dom bilderna du är mest nöjd med och har den bästa kvaliten på så kan jag ge det ett försök.
men de är ju det som är problemet.. jag vet inte vilka jag vill ha.. men vill nog åtminstonde ha den första bilden.. och två när dem myser..
ser inte du vilka som ser "bäst" ut då? så kan jag skicka dem sen
# 129 tycker jag är ett jättemysigt kort.

145 eller 147 tycker jag är super fina bilder på dom….*viskar* vill extra mamma också ha 
å jag med moster kerstin.

#155 & #145 korten tyckte jag såg bra ut..

Hihi, men om du skickar alla i ett mail åt mig(blir bättre kvalite om dom kommer i mail än om man sparar från någon sida) så kan jag göra alla bilder och sedan maila tillbaks dom :)
men oj, vad du är generös då:P då gör jag de..

Låter SUPER!!
done and done:)

Åhhh #171 den bilden var ju bara så läcker, hur beter du dig med dina djur…snacka om bundisar =)
erhm.. då ska du se hur dem är när vi går och lägger oss i sängen lotta. Mori ligger och snuttar på eckos tutte:P

Ähhh du menar inte allvar….åhhh det ska bli så kul att se dom tillsammans =) Och du som var så orolig…allvarligt så har jag aldrig varit med om att det gått så där bra och att dom blivit så kära vänner…så snuttigt :)
mjaa.. men de går lite vilt till fortfarande. Ecko jagar honom så fort han är på golvet.. så fortfarande är de väl lite problem.. men när dem ligger tillsammans så är dem gosiga:)

Skojar du dom är ju skitgo tillsammans, mina har levt ihop i 6 år och ligger 5 meter ifrån varann…och nåde Doris om hyon kommer närmre en så 
hehe jaa, när dom ligger och sover eller bara ligger vid mig.. så ligger dem och gosar.. och att mori snuttar på eckos tuttar hör väl inte till vanligheterna mellan katt och hund kanske:P Jag tycker nästan de är lite äckligt;D
Men som sagt, så fort mori är på golvet ska ecko efter och jaga kisse! Men hoppas de släpper efter de med:)
fast du har rätt, jag har haft tur.. så här bra är de inte ens mellan lufsen och våra fem katter hos mamma.. som vi haft upp till 9 år.

Det ska bli så kul att se dom på riktigt, nu går tiden verkligen sakta…det kryper i mig =)
hihi, jaa! men snart så.. inte många dagar kvar! bara 6 dagar för att vara exakt.. eller ja, snart bara 5 t om.
Super kul att du ringde iaf lotta:) hihi.. du har gävle dialekt
undra varför..

Tänkte att det skulle kännas lite lättare för dig om jag slog en signal jag vet ju att du är så blyg =) och så var jag ju tvungen att kolla att du mådde bra =)
Vadå hade jag gävle dialekt…konstiiigt 
Ja, de vart en liten chock faktist.. men jag lyckades dölja de rätt bra va? "ja hej de är Lotta" "eh HEJ":P Förstod rätt snabbt när jag hörde dialketen ändå.. känner ju andra Lottor;P Men dem brukar inte ringa mig.. hehe!
Mmm.. men du är så extremt lätt att prata med. Så känner mig inte lika blyg för dig:D och bättre mår jag ju hela tiden

Hehehe ja jag tänkte det är väl bäst jag håller låda som jag brukar, näää då jag brukar faktiskt inte ha svårt för att prata med andra…kan bli lite svårt i början när man inte vet vad andra har för intressen men det reder sig ska du se ;)
Jag kan inte sluta att tänka på vad mysigt ni kommer att få det. Jag misstänker att det blir ett evigt tjattrande. Skam till sägandes så är jag allt lite avundssjuk.
äsch, vadå! vi kan ju prata i timmar på msn.. så varför inte i verkligheten med:) Är oroligare för emma, hon verkar så konstig
erhm! tss…
Du var iaf precis lika gullig i telefon som du är på nätet.. alltid nära till ett skratt:)
Åh, kerstin.. du anar inte hur mycket jag vill träffa dig med!
mäh! vad säger du din filur?
konstig? hur menar du då? tänk på att det är jag som ska "hugga" hål i dej :)
hahaha, skoja me dig emma!:P men lite konstig ska man vara.. annars är man inte rolig;P