OT, snön smälter inte.. förtillfället..
Det snöar ute och gissa om jag är överlycklig?! Tog på mig täckisarna och jackan och gick ut. Tog upp en näve snö och kramade ihop till en boll, vilken lycka och frihet jag kände.
Var ut med hundarna också, Apache som fått se snö för första gången i sitt liv var ganska förvånad och tycktes tänka "vad sjutton är det här för något?". Han slickade lite på marken och började gräva. Sen sprang han omkring och jagade snöflingor.
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIE, im happy! Hoppas verkligen att snön ligger kvar nu.

Hahaha tänk vad lite vitt kan göra vissa glada, men första gången hundarna ser snö är faktiskt skitkul och helst när det blivit så pass så dom kan skotta upp små lass på nosen…försök knäppa bilder om du får chans till det =)
Här faller snön just nu också, första snön för denna "säsong" ;)

Ja, det är något visst när snön faller för första gången på hösten.
Här har ingen snö legat kvar än. Men Eros var lycklig bara över att vara ute i flingorna :)
Tycker han ser ut som en riktig snöflinga själv :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Snöar här med =/ VILL HA SOMMAR!!!!!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Här snöar det också :)

SNÖ IS THE SHIET!
ohh vill meee =( *avis*
haha.. vilken tur att du inte är vädergud då emma! usch!:P
Jag vill gärna ha sol lite till.. här lyste solen hela dagen:) sköönt! Men i december får de gärna bli snö..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Vill inte alls ha vinter för jag har så enorma problem med vintereksem =/
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Om jag kunde Lis1 så skulle jag ta över tronen som vädergud.. Och då skulle jag minsann ge snö till allihopa året om..
Fan jag blir så otroligt barnslig när första snön kommer. Känner mig som en 5åring.

Åhhh Eros och Nikita är ju så enormt fina, och där fick jag min bild med snö på nosen det är ju så gulligt =D
De skulle jag tycka var en väldigt egoistisk vädergud;P tur att man nu har en resonlig gud åtminstonde då.. eller vad de nu är..
Jaa de blir jag med. Har lust att skutta fram när de är snö.. men de kanske inte folk tycker är specielt sinnesfullt:P Men de brukar bli lite snöbollskrig och jaa jag blir alltid fäld ner i snön av.. hum.. fd.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ta en lugnare lek då som snöäglar *ASG*
MEN GE ER! Om ni nu har så mkt snö kan ni för tusan skicka hit liiiiite iaf ;)

Hera, flytta upp till Lappland ;)
Jag hade verkligen gjort det för snöns skull… men killen gillar inte snö ;)
Ja, ska man envisas med att bo i Skåne så får man skylla sig själv ;P
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Haha, men ta med han iallafall Hera.

Haha ni är bra kul här sitter ni och önskar snö över hela sverige utan att tänka på en gammal tantis lårbenhalsar…..har ni tänkt på mig va!!
Ska jag få svälta i vinter kanske, och Skorpan stackars Skorpan!!!! Hon kommer ju få köldskador på lilla kisstoffsen vilket hon hatar 

HAHAHA KISSTOFFSEN!!
#19 Mmm ;)
#20 Jaf får väl lura med honom på en "semester" i norra Sverige, och sen bara komma på att HÄR SKA VI BO ;)))

#22 du ska bara se henne när det är riktigt kallt ute när hon pinkar, hon slänger sig ner och tvättar sig rappt som 17 för att det inte ska hinna frysa *S* Jag försöker hålla toffsen så kort som möjligt för hon ska slippa ha det så jobbigt…lite synd om lilltantisen ibland 

hahahahah.. det påminner mig om en sak jag gjorde idag, använde jag en näshårstrimmer till mina näshår.
#25, funka de bra? :)

hera, jo det gjorde det faktiskt. känner hur det susar nu i näsan. *asg*

Jag tror jag pinkar på mig av skratt…du är så sjuk vet du det???
Sånna använder bara gamla gubbar….och nu du också förståss, och varför förvånade det inte mig….näpp för det var Wikstr_m 
Haha :D

mja, om jag hade haft buskar i öronen så hade jag nog provat på där också. men det lät ju så förbaskat högt att jag hade väl tappat hörseln. men det kan ju vara så att om man haft buskar där så hade man nog kanske hört förjävla bra när man fått bort allt hår. kanske hade känt sig som en ny människa.

Skriker av skratt…..nu måste du sluta, jag får snart däng av gubben han ska upp och jobba i morrn bitti *ASG* Jag tror jag redan väckt honom eller nästan åtminstonne jag hörde hur han muttrade för en stund sedan 

haha, jag kan fortsätta om du vill. för jag är måttligt övertrött.
Jag vill också ha snö! Det var skitnära att jag hoppade på tåget hem igår morse. Men nu sitter man här.. helt snölös!
Jag skulle också bra gärna vilja att du var vädergud Wikstr_m! Du har helt rätt inställning ;)

Wiksrtr_m vet du vad min gubbe sa i idag när han kom hem från jobbet " fortsätter du som du gör kopplar jag ur nätet på nättern" *ASG* men sörrö det ska vi minsann bli två om ;)

Lill_jarven, hurru om jag blir vädergud så kan du få ta över tronen när jag lessnar på det. i promise!
lotta, ja jag kanske borde tona ner mitt mega allvarliga snack. du verkar ju inte ta mig på fullaste allvar :(
haha, har din gubbe ingen humor?

*ASG* Ja du är ju den mest mega allvarliga jag känner här ute, men ibland så kan även du vara det men titta på ordet "ibland"
Han lugnade faktiskt ner sig den tråkmånsen när jag talade om vad vi pratade om….jag kan ju tala om att han skrattade lika gott åt det han också när jag talade om att du var en ung tjej ;)
Också talade jag ju förståss också om att det var du som hade den blåögda skönheten som han vart förälskad i =)

jodu, försök inte. både du och jag och ALLA andra här inne vet att jag är den mest allvarliga och oskojjigaste människan på hela iFokus!
mwahha, du får be din gubbe vara in och kolla lite här så kanske han också drar på smilbanden. då kanske dom inte hänger i blytyngder nere vid fötterna.
hon är fortfarande kvar. är han sugen?
Knäppis Emma, vad har du fått i dig?
Snusförgiftning? För int åt du upp allt på en gång. Emma lilla nu börjar jag bli orolig för dig.
Tack, vilken ära!
Hur ska vi få den nuvarande väderguden på fall då?

Det kan jag tala om Emma hade inte Skorpan och Doris varit kvar så hade vi nog allvarligt funderat på det kan jag säga…för både jag och Jonny har smält för henne =)