Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 5023 ggr
[rightPAW]
0

Best in Show Fullkost

Någon som har erfarenhet utav det fodret?

skogsstjärnan
0

Jag har inte provat det men som LCHF:are får deras innehållsförteckning mig att rynka på näsan:

Fullkornsvete, sockerbetsfiber, ris OCH majs.

Nej tack, mina hundar har inget behov av en massa kolhydrater.

Let your food be medicine and your medicine be food - Hippocrates

TacoBelle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har ingen erfarenhet av BIS Fullkost men min hund får BIS Ris och lamm. Och jag tycker det är ett toppenbra foder. Min hund är glutenallergiker och har en väldigt känslig mage. BIS ris och lamm är det enda foder han tåler helt och mår riktigt bra av.

Trots att det är ett "billigt" foder (14 kg för 212 kr på Coop) så är jag mycket nöjd. Ris och lamm är helt glutenfritt, svensktillverkat, lätt att få tag på då man kan köpa det i vanliga mataffärer, relativt drygt trots att det är ett "billigt" foder, min hund mår bra, är i perfekt kondition, har fin och glansig päls och normal avföring.

Fridaaaa
0

Jag bar Best In Show till Lillan just nu, dock inte fullkorn utan den andra, och hon håller hullet bra på den, bajsar inte alls så mycket (normalt) och älskar det

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

jippiiii
0

Min gamla hund (pointer 14 år) har alltid ätit best in show fullkost och gör det fortfarande. Även den yngre hunden äter det. Jag är helnöjd, båda hundarna är fina i hullet, har glansiga pälsar och mår allmänt bra! Jag rekomenderar absolut det här fodret!

[rightPAW]
0

Jag köpte en säck Fullkost i fredags och tänkte prova det. Tycker innehållet ser bra ut men jag hittade inte kötthalten? Någon som vet hur mycket kött det innehåller?

Linn-R
0

Puttar upp en gammal tråd, är väldigt nyfiken på det här fodret!
Någon mer som testat? :)

Sugar Mist
0

Min bc käkar det pga det är det enda fodret han håller vikten på, vi tappar pälskvalitén men det får jag leva med, hullet är viktigare.

-