Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 1782 ggr
tnoet
0

Kosttillskott - vilket är bäst?

russin
0

Nutrolin går inte att jämföra med dom övriga två, då det är helt olika saker 🙂

Jag har dock ingen erfarenhet av någon av produkterna, så jag kan inte uttala mig om dom. Jag håller mig till Standardts produkter som räcker åt oss.

tnoet
0

Så rent teoretiskt skulle man kunna kombinera Nutrolin Sport med någon av de andra? Som jag förstått ska man "bara" använda Nutrolin under högsäsong.. Och de andra typ till vardags. Blä, jag är så dålig på sånt här och blir pekad i alla riktningar av folk som vet bäst.. Men sällan någon som kan motivera sitt tyckande. 

Min ena hund har under en rehabperiod gått på Trikem-produkter och jag tycker det har gett resultat, så jag skulle vilja prova att ge tillskott mer regelbundet. Men vet som sagt inte vilket som är bäst.

russin
0

Absolut skulle du kunna göra det då det ena är en olja och dom andra är helt andra vitamin-mixar

russin
1

Det bästa är väl annars att maila tillverkaren/försäljaren och hoppas på att dom har råd att komma med. Försäljare bör ha lite koll på vad dom säljer….hoppas jag 😉 Jag tycker dock att Nutrolinen var svindyr med tanke på att det även är billig rypsolja i. Jag skulle då hellre köpa ren fiskolja istället.

tnoet
0

Nutrolinen är väldigt "inne" i agilitysvängen just nu.. Det är i princip vad alla tycker man ska använda. Fiskolja ska jag kolla in också!