sjuk?
hej, märkte idag att min hund har en slags knöl på ena sidan ungefär vid slutet av revbenen innan bakbenet börjar. det känns inte som en fettknöl utan det känns mer som en vattenballong alltså den känns vätskefylld och är ungefär i sorlek med en halv golfboll. börjar bli lite orolig då han alltid varit frisk innan och tänkte ringa veterinären imon.
men är det någon som har en ide om vad det kan vara?
Min hund fick en vätskefylld böld under hakan i somras, han klöste dock upp den innan jag hann till veterinären men det var bara för vet att tömma den ordentligt, rengöra och så fick jag tabletter och en salva att behandla med själv. Det läkte fint och har inte hänt igen. Jag tror inte att det är något att oroa sig över.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Åk alltid in med knölar till veterinären och kolla upp dem. Man vet aldrig vad det kan vara och är alltid bra att ta det säkra först och kolla upp dem.
Fick ta bort min hane 3 år gammal efter att vi hittat en knöl på nosen som jag aldrig hade trott var cancer men visade sig vara det.
Codeavalone.blogg.se
jag har beställt tid nu, men jag hoppas att det inte är nått allvarligt och tack för snabba svar :)