Jag, Lotta, Lena, Gejsa, Vintisen o en massa snorisar.
Hela hif vimlar av tvåbenta snyggingar!
Hahaha exakt, de finns överallt. ;) Har träffat på flera stycken utanför forumet också faktiskt.. Vad de nu gör där ute.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
knäppis-Alex! Vad de gör här utan för! Ja, det kan man undra!
haha okej men de är lite kallt att vara ute nu så jag stannar inne :P
Självklart! Som de andra redan sagt ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Det finns många snygga hundägare. MEN JAG ÄR JU SNYGGAST! Inga diskutioner. Det bara är så.
#6 ånä. upp till bevis!
haha.. jaa precis, upp till bevis:P
och jag trodde de var insidan som räknades
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#8 Pfft, vart har du fått den dumma idén ifrån? ;) Insidan syns ju inte.. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Alla hundägare har en hårig utsida.
Hahahahahaha
Ja det är väl sant.. Bortsett från nakenhunds-ägare kanske. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

jag tycker att jag är snygg, men det vet inte jag om du gör :P men jag har kille :)
Oj, nae just de.. så var de ju. Knasiga Lisette!! insidan syns ju inte
*fnys*
vadå alla hundägare är håriga!? min hund är ju knappt hårig.. klart inte jag heller är de då:O Hur ska vi annars matcha varandra! daah!

e du snygg??
sådan herre, sådan hund?
Mmmm!

Det där självförtroendet skulle jag vilja ha.

Bild på mig o Lotta!
Wow! Kerstin o Lotta är ju lätt hetast på hif!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Sketa snygg Lis1 ;) Du vart lite hårigare än du ville erkänna ;)
haha.. jaa sånt kan man ju inte erkänna

Lis1, du har inte tänkt på brasiliansk vaxning? Sådant är tydligen kanon för extrem hårväxt *fniss* 
*asg* 1 poäng till dig Emma!

Kerstin, bara EN poäng? fy fabian vad snål du är ;)
Wow!!
wikstr_m! jag är sugen på dej ;D jag tänder på den där lite slajmiga looken!

Beafer, jag är tyvärr inte ledig. Men om du går med på att ha ett hemligt förhållande med en snygg kattfisk så går det bra!

*ASG* Vilket Hif gäng vi är den ena är snyggare en den andra….men du Kerstin nog kunde du tagit ett av dom sämre bilderna av oss, alltid dumt att visa sitt bästa först ;)
Nog var Emma het där ska ni veta…det fullkomligt brann av henne
Och då menar jag brann 

Nobsan, du är verkligen min typ. Gillar inte alls de där fåniga svart/vita bregottisarna, eller de där brun/vita med för mycket vitt. Nej, mest brunt, med stjärna eller bläs, och max lite vitt på benen ska det vara!
Lägger upp ett foto på mig oxå, jag är blond! 
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Vattnadal. oh my! Du var ju super snygg, vad sägs om en dejt med en snygg fisk?
Wikstr_m, ja, jag tycker om att testa nya saker! och jag har aldrig haft ett hemligt förhållande med en kattfisk! MIJAOOW!
japp Lisette! en riktig hottie! så mycket hottie att jag hade blåsor i hela käften när kvällen var slut ^^ din bild var ju inte så tokig heller. lammkött ftw! :D

Beafer, men då tar vi och bestämmer träff då? Om det blir middag, så helst inte någon sushiresturang.
ah, lätt! absolut inte sushi! det är så jobbigt att äta något man tänder på
dessutom brukar alla runt om en titta konstigt på en när man hånglar upp en sushibit..
hahaha.. lammkött:P haha nu blir jag nästan rädd ju! ska jag våga öppna dörren när du kommer:O
haha.. fy fan va knäppa ni är! neeh för bövelen ta inte kattfisken till ett suschiställe.. de kan gå illa!:P
Hoppas ni kan hålla reda på varandra bara, emma och emma;P jag är inte rolig.. jag vet:D

Beafer, ja att hångla upp en "matbit" på ett sushiställe är nog inte det bästa. Dom kan ju ta mig för att vara mat dom ska använda och skära i.. ;(
Lis1, du behöver inte vara avundsjuk på Emma. Jag kan dejta dig sen ;)
Undrar om det kommer att utfärdas katastroflarm i Norrköping

Kerstin, och vad sjutton menar du med det? :O
moahaha! klart du ska öppna dörren när jag kommer! annars lockar jag bara utanför! "komsikomsi lilla lammköttet ska du få goodis" det funkar va? ;D
Wikstr_m, nej, det skulle inte vara bra alls! :( det river upp gamla minnen! dejtade en gång en skosula. när vi gick på promenad förbi mcdonalds försvan den plötsligt. har aldrig sett den igen :(
haha.. Lotta (V-lang) och Emma (beafer) ska komma hem till mig den 20:e .. tror kerstin försöker förstöra de på någe vis:P jag bor alltså i norrköping
hahahaha! nehe! inget godis funkar på mig inte.. förutom lakrits då kanske.. upps! nu försa jag mig ju:S

Jahaja nu lär jag ju inte få några problem när jag kommer och hälsar på dig Vattnadal…OM jag kommer och hälsar på dig Huaaaa!!!!! Läskiga odjur 

Beafer, vaa? menar du att din dejt försvann spårlöst? Då är det bäst att vi håller varandra hårt i händerna så vi inte försvinner.

Blääää menar du verkligen att du får jobba bakom en disk på zoo….du lär ju skrämma skiten ur kunderna 

Vi säljer ju inte såna som kug i alla fall! Bara små pyttiga syrsor!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

*ryser* alla hår på min kropp står rakt ut….huggabugga ;)

#36 Blondiner har inte intresserat mej förut. Men du var mej en riktig LÄCKERBIT!
Jag är fortfarande SNYGGAST!!!
to dä???

50 öe fö kukan???? 

KUKAN?! VAD ÄR DET FÖR ORD DU ANVÄNDER LOTTA?
hahahahaha! jag såg inte ens att de stod de först:P

Lotta ha sett fö mkt buskis på tv =P
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Har ni inte sett dom här sommar revyerna på tv, dom är ju helkul…Kerstin har tydligen sett dom *ASG*
Brevbäran där pratar lite konstigt bla säger han to dä= tro du det
50 öe fö kukan = 50 öre för krukan, han har auktion och ska sälja en kruka 

Klart att jag har sett stefan å kristers buskisar =) Jojje är ju rätt skojjig typ
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag har inte missat ett enda….och jag garvar läppen av mig varenda gång. Jag tycker han är helskön han behöver bara öppna truten så tjuter jag av skratt *ASG*
<NU är jag väl ändå snyggare. Jag upptäckte nämligen att jag stog som tjej i min personliga sida. Jag är en MAN i mina bästa år. Ursäkta så mycket.

*ASG* En hifare ut i fingerspetsarna hör jag, det gjorde du med flit erkänn???? ;)