Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
LĂ€st 863 ggr
Fridaaaa
0

Flexi med platt lina?

Vilken flexi rekommenderar ni med platt lina till smÄ hundar? (hund under 10 kg)
Minst 5 meter đŸ™‚ 

LĂ€nka! Enbart mĂ€rket sĂ€ger mig ingenting đŸ‘

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

thea_thea
1

Flexi vario.

Fridaaaa
0

#1 LĂ€nka đŸ˜‰

thea_thea
9

#2 Googla đŸ˜‰

Fridaaaa
3

#3 Sitter vid mobilen, sĂ„ supersegt att googla. Och som det stĂ„r i huvudinlĂ€gget söker jag med lĂ€nkning đŸ˜‰

thea_thea
2

#4 Fast du redigerade ju in det efter mitt svar?

Fridaaaa
2

#5 Nej det var redigerat innan ditt svar. Men kanske du inte fĂ„tt upp uppdateringen. Men söker i alla fall enbart med lĂ€nkning đŸ™‚

thea_thea
3

#6 Nej, det var det inte. Du redigerade ca 22:13 och jag skrev mitt svar 22:10. Men det har ju ingen betydelse😛

SÀtt dig vid datorn dÄ.

Fridaaaa
3

#7 Man kan inte se vilken tid nÄgon redigerar. Tiden Àr nÀr jag lade upp inlÀgget.

Blir svĂ„rt nĂ€r man inte har tillgĂ„ng till dator. 
Men vill inte ha mer diskussion nu kring det tack.

thea_thea
8

#8 Fast jag uppdaterade sidan konstant och sĂ„g vilken tid ny text poppade upp. đŸ™‚

HĂ€r. Nu var jag sĂ„ snĂ€ll och fixade det till dig, eftersom det skulle krĂ€va sĂ„ mycket energi som du inte har att googla fram en lĂ€nk. 

Rekommenderar att du köper storlek M eller L.

Fridaaaa
3

#9 MÀrkligt i sÄ fall, för att jag redigerade direkt efter att jag skrivit, dÄ texten inte kom med, Men aja, sak samma som sagt.

Du,den attityden behöver du inte ha! Anledningen som jag skrev högre upp att jag inte googlar Àr för att det Àr supersegt att googla pÄ min telefon. Den Àr seg nÀr det kommer till att ladda upp bilder mm (tappat den i golvet ett antal gÄnger).
Tack ska kolla lĂ€nken sen.👍
M tror jag hon fÄr ha i sÄ fall (en vÀn som ska ha).

Se om fler har fler tips đŸ‘

thea_thea
2

#10 Vilken attityd menar du? Om du vill kan du pma mig sĂ„ slipper vi förstöra trĂ„den🙂

Rebornlady
0

Jag anvÀnder flexi men jag fattar inte varför dom gör linan/bandet i sÄ osynliga fÀrger?

Fridaaaa
0

#13 Ja reflex t.ex hade ju inte varit fel :)
Man kanske kan spraya med reflexspray pÄ? =)

thea_thea
0

Det HÄR finns ju, men det Ă€r bara 5 meter.

Fridaaaa
0

#15 tack ska tipsa henne om den :) Hon ville ha minst 5 meter sÄ 5 meter fÄr med bra :)