Flexi med platt lina?
Vilken flexi rekommenderar ni med platt lina till smÄ hundar? (hund under 10 kg)
Minst 5 meter đ
LĂ€nka! Enbart mĂ€rket sĂ€ger mig ingenting đ
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
Flexi vario.
#1 LĂ€nka đ
#3 Sitter vid mobilen, sĂ„ supersegt att googla. Och som det stĂ„r i huvudinlĂ€gget söker jag med lĂ€nkning đ
#5 Nej det var redigerat innan ditt svar. Men kanske du inte fĂ„tt upp uppdateringen. Men söker i alla fall enbart med lĂ€nkning đ
#7 Man kan inte se vilken tid nÄgon redigerar. Tiden Àr nÀr jag lade upp inlÀgget.
Blir svÄrt nÀr man inte har tillgÄng till dator.
Men vill inte ha mer diskussion nu kring det tack.
#9 MÀrkligt i sÄ fall, för att jag redigerade direkt efter att jag skrivit, dÄ texten inte kom med, Men aja, sak samma som sagt.
Du,den attityden behöver du inte ha! Anledningen som jag skrev högre upp att jag inte googlar Àr för att det Àr supersegt att googla pÄ min telefon. Den Àr seg nÀr det kommer till att ladda upp bilder mm (tappat den i golvet ett antal gÄnger).
Tack ska kolla lĂ€nken sen.đ
M tror jag hon fÄr ha i sÄ fall (en vÀn som ska ha).
Se om fler har fler tips đ
#10 Vilken attityd menar du? Om du vill kan du pma mig sĂ„ slipper vi förstöra trĂ„denđ
Jag anvÀnder flexi men jag fattar inte varför dom gör linan/bandet i sÄ osynliga fÀrger?
#13 Ja reflex t.ex hade ju inte varit fel :)
Man kanske kan spraya med reflexspray pÄ? =)
#15 tack ska tipsa henne om den :) Hon ville ha minst 5 meter sÄ 5 meter fÄr med bra :)