Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1328 ggr
Naviifax
0

Prisvärd pannlampa

Det märks att mörkret kommer fortare och fortare varje dag 🌛 Var ute på skogspromenad igår och blev faktiskt lite rädd för helt plötsligt var mörkret ett faktum och jag hittade knappt till bilen 😊

Såg en man som var lite mer förberedd än jag och hade en pannlampa! Så nu vill jag också ha en haha :) Någon som har lite tips på bra pannlampor till ett bra pris?

@adventuresofnavi | instagram

russin
1

Pannlampa är så himla bra - använder varje höst och vinter då vi går i skogen även när det är beckmörkt 🙂 Köper inga svindyra saker, men väl med bra sken och sken som räcker långt fram. Min kostade runt 300-350 kr och är liten och smidig

Använder en Black Diamond Spot

Kallaterrier
0

Vad är ett "bra pris" för dig? Människor har så olika referensramar så det blir lättare att rekommendera  något som passar dig om man vet lite mer. :)

Naviifax
0

#1 Man lär sig den hårda vägen haha :)

#2 Jag har ingen direkt prisgräns utan att det ska vara valuta för pengarna :)

@adventuresofnavi | instagram

bustjejen
1

Jag har köpt en sån här på Jula, 199 kr. Funkar bra och då har vi riktigt mörkt hos oss.

panini
1

Jag själv brukade använda denna när jag red, och den var väldigt bra och verkligen prisvärd! http://www.hooks.se/produkt/pannlampa/37960/37961/

[BonzoandBonnie]
0

Biltema, 50kr :) funkar bra för mig som bor ute i skogen :)

LuLeLo
0

Pappa köpte en för 30 spänn till mig, funkade utmärkt i spårskogen

Tass Josephine

russin
0

Jag har sällan pannlampan på skallen, utan runt kragen på jackan - därför är det viktigt för mig att den är lätt 😃