Prisvärd pannlampa
Det märks att mörkret kommer fortare och fortare varje dag 🌛 Var ute på skogspromenad igår och blev faktiskt lite rädd för helt plötsligt var mörkret ett faktum och jag hittade knappt till bilen 😊
Såg en man som var lite mer förberedd än jag och hade en pannlampa! Så nu vill jag också ha en haha :) Någon som har lite tips på bra pannlampor till ett bra pris?
@adventuresofnavi | instagram
Pannlampa är så himla bra - använder varje höst och vinter då vi går i skogen även när det är beckmörkt 🙂 Köper inga svindyra saker, men väl med bra sken och sken som räcker långt fram. Min kostade runt 300-350 kr och är liten och smidig
Använder en Black Diamond Spot
Vad är ett "bra pris" för dig? Människor har så olika referensramar så det blir lättare att rekommendera något som passar dig om man vet lite mer. :)
#1 Man lär sig den hårda vägen haha :)
#2 Jag har ingen direkt prisgräns utan att det ska vara valuta för pengarna :)
@adventuresofnavi | instagram
Jag har köpt en sån här på Jula, 199 kr. Funkar bra och då har vi riktigt mörkt hos oss.
Jag själv brukade använda denna när jag red, och den var väldigt bra och verkligen prisvärd! http://www.hooks.se/produkt/pannlampa/37960/37961/
Biltema, 50kr :) funkar bra för mig som bor ute i skogen :)
Pappa köpte en för 30 spänn till mig, funkade utmärkt i spårskogen
Tass Josephine
Jag har sällan pannlampan på skallen, utan runt kragen på jackan - därför är det viktigt för mig att den är lätt 😃