Godnatt o Godmorgon!
Natti, natti, nu ska jag se om jag orkar stappla mig till sängen utan att snubbla på något. Fasiken jag ska ju upp i morgonbitti. Hua!!
Vill minnas att klockan var 10 sist jag tittade på den. Hm, måste finnas en tidstjuv häromkring.
Forts.
Gomorron fredag och alla morgonpigga vänner på hif. ha det så gôtt i helgen!

Natti natt lilla tantisen också godmorgon förståss =)
Och ha det så gött du också i helgen…men hallå du tänker väl inte svika mig i helgen igen? 
Gomorron Lottisen och gomorron på mig själv. Så ramlade jag in här igen.
Nä, jag hade ställt klockan så att jag ska hinna med några maskiner tvätt innan jag ger mig i väg.
Om jag inte har hört av mig innan em så beror det nog på att jag vacklat omkull med tvättkorgen.
Bannade HiF, går det inte att sätta in en larmklocka på sidan? Jag får ju ingen sömn!

Tvättar du vid den tiden på morron!!! Tvi vale vid den tiden går mina ögon i kors så då hittar jag inte ens tvättmaskin 
Själv har jag nog vacklat omkull någonstanns mellan sovrummet och toaletten, fy.. jag vaknade klockan 4 i morse och kunde inte somna om fast jag var svintrött
Så i natt har jag väl sovit en 2 timmar kanske, just nu känns det som jag har en redig fylla och det ser till och med ut som jag har en 
haha, tänkte vi på varandra dårå Lotta.. vaknade me mitt i natten och har inte sovit alls länge.. Har ju så jävla ONT!
Jaha.. har inte vart allt för mycket här inne idag.. vet inte riktigt vart jag ska ta vägen me de här! kan inte sitta, inte gå:P jaa de är kul de.. hihi..
Och nu är jag så avsi, för jag vill till gävle och träffas och gå med hundarna! snyft!
Men får ju iaf träffa Lottis och emmsan snart:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

det gjorde vi säkert *fniss*
japp nu är det inte långt kvar bruden bara 8 dagar och då träffas vi tjihooooo =)