(S) Refelxer
Tänkte kolla intresset ifall någon är intresserad av några reflexer nu till vintern.
Jag gör benreflexer i 2-pack, färger: orange, rosa, gul, svart och vit reflex :)
Samt reflexer du kan ha på kopplet i samma färger.
Kan även göra halsband om intresse skulle finnas för det. (Dock inga man spänner fast kopplet i, utan att bara knäppa som reflex)
Benreflexerna och eventuella halsbandsknäppningarna sitter som ett senskydd på hästen!
(Har inga bilder just nu) men kan fixa!
Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Vad kostar benreflexerna och i vilket material är dem?
Vill gärna se bil på hur de ser ut då de sitter på hunden.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#1 Japp! Vi har beställt en ny omgång nu då den förra tog slut på en gång.
Jag tog 80 Kr per par till mina förra köpare och det tyckte dom var lagom pris!
Basen är av svart nylon (typ spännbandsstuk)
Sen har du ett lager med vanlig reflex, sen kan du även få ett lager svart fleecefoder för att det ska sitta behagligare (Om du inte vill ha svettiga ben så funkar endast nylonet nog så bra)
kardborreknäppning, säker och lätt att ha och göra med.
Har ingen bild just nu då dom som har köpt är i Tyskland med sina hundar just nu och troligtvis inte har sina benreflex med 😉
Men har gjort en demostrering på papper, hoppas ni förstår 😟
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Så som sagt! Dom nya grejjorna kommer om cirka en vecka. Räcker kanske till 10 par. 2 av varje färg! Vill ni vara säkra på att få beställning nu i augusti så får ni höra av er :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
!!! Dom gula reflexerna är slut, nästa beställning av gult görs i september !!!
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

#4 NEJ…… Kan du meddela mig då du får in de gula igen? Skulle vilja beställa 1 par med gult och ett par med orange, med ludd. Men vill beställa dem samtidigt.
_**/Mvh Anne
#5 Ska kolla med våran leverantör få se ifall hon kan lägga i en extra omgång gult Xp Du kan PMa mått på dina vovvar slipper det stå här :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Får hem grejjer imorron elr annars måndag så nu ska ni som beställt få era reflexer sydda så fort grejerna kommer! :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Idag kommer materialet! Så nu kan jag börja sy alla beställningar! :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Finns det intresse för blå reflex? :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Putt
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.
Ressension: Mycket snabb leverans för paketet kom med posten idag. Benreflexerna är verkligen jättefina. Tummen upp Nu är benreflexerna testade på promenad i mörkret och de sitter riktigt bra, lossnar inte fastän Valle sprang genom täta buskar och de syns jättebra *supernöjd*Skrattar Hur bra de syns finns på bild i denna tråd. (Länk) Finns dock en negativ sak… Kardborren är alldeles för stel, vilket gör det svårt att stänga dem ordentligt utan att behöva vara hårdhänt. Ledsen Kanske blir kardborren mjukare med tiden, men i framtiden kanske du ska kika efter en mjukare kardborre om du ska göra fler benreflexer. Det är alltså de 2 "flärparna" som är för stela, inte själva delen med locket. Hoppas du förstår hur jag menar. ----------------- Har kollat och kardborrarna är mycket mjukare nu när jag hittat en knep till det ;)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Och här kommer länken till bilderna som inte följde med i #13
_**/Mvh Anne
Nu finns det även "enkla" reflexer, utan ludd och endast med snabb kardborreknäppning :) Finns även ett antal upplagor av snygga "baser" till dom enkla benreflexera. Tex orange/grå/rosa randig, svart, vit osv… (Fler kommer) Dessa enkla kommer kosta 50 kr per par. Man väljer då bas och sen färg på reflexen. Dom lite mer eleganta benreflexerna med ludd och lite avancerand knäppning kostar 100kr per par just nu för er som kanske missade (Bild: min egna vovve med ett par enkla benreflexer, sitter som handen i handsken ;) syns gör det oxå) Väl mött! /Moa :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.