Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 395 ggr
Karmatarerskanise
0

OT God kväll!

Hejsan!

Hur har er dag varit?

Själv har jag varit på arbetsträningen/rehabiliteringen hela dagen.
Första hela dagen på flera år. Känns i kroppen. Är oerhört trött.
Tur jag snart kan gå och sova :P

Först ska jag äta resterna av falska ankan vi åt igår, sen ska jag ut med hunden och sen ska jag se Heroes. Först efter detta kan jag nanna kudden.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

AnneN
0

Har vart i skolan fast jag vaknade inte av väckarna (har 2 st) så jag missa första lektionen =/

Sen jag kom hem har jag försökt få tag i en tjej som ringde om hundvakt igår och vi skulle träffas ikväll men hon har inte på mobilen och jag har inget annat nummer till henne

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Liss
0

Hallå hallå, är genomtrött! Men vet inte direkt varför..

Jag har iaf ändrat hela vardagsummet.. flyttat soffan och allt till dem platserna de ska vara när jag faktist har dem nya möblerna. Sen har jag umgåtts med en kille och myst och kollat film.. och lite annt också. Sen skjutsa jag hem honom på moppen och nu sitter jag bara här..

hur blir man trött av bara de?:P

funderar på vad tusan jag ska äta, för har inte ätit nått idag ännu.. lite godis:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

Men Lis1, aja baja. Du måste äta ordentligt!
Annars får jag börja skicka upp mat till dig ;)

Liss
0

hum.. jaa, ärligt talat kan du gärna få göra de:P haha! enda gången jag ätit den här veckan är när mamma vart snäll och gett mig en matlåda:)

V-lang
0

Hmmm ja vad har jag gjort tro…jo jag var till optiker och så åkte jag hem skitarg *morr* gick och la mig och sov bort ilskan i 2 timmar :O Sen kom min kusin och fikade och hon var väl kvar 1 timme tills jag skulle börja tvättstugan…ut i tvättstugan och nu är jag duschad och klar och sitter i soffan *pust*

Vilken dag va?

Liss
0

varför vart du jätte arg hos optikern lottis??:(

kerstinjoh
0

Falsk anka? Vad äter du Hera?Fundersam

Karmatarerskanise
0

Det är en plommonspäckad(stavn?) fläskstek. Vet inte vilken del av grisen.

SaraC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade seminarium i morse, sen har Adrian varit här och bakat muffins med oss, så köket har varit helt upp och ner med muffinssmet överallt… Unge och hund med.. Vi gjorde ljusrosa muffins med rosa glasyr och nallebjörns-strössel på :)

När han åkte hem var vi ganska trötta och vilade oss en stund innan vi tog långpromis. Nu har vi slöat framför tv o dator.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Liss
0

Och min mor är bäst! Hon kan nog läsa tankar.. ringde och fråga om jag ville ha pizza!:D så nu har jag käkat pizza och tittar på tv

kerstinjoh
0

mmm, Hera, det är gott. Plommpnspäckad fläskkarre. Men mat har olika namn i olika delar av landet!

Karmatarerskanise
0

Njä, karre var det inte, det var inget insprängt fett som det är i karre. Fast det kanske heter karre ändå? :) det e gott iaf :)

V-lang
0

Jag vill också ha falsk anka *gnäller*

Karmatarerskanise
0

Naaaw :D Du får komma hit så får du, jag e för trött för att röra på mig :P

Karmatarerskanise
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sov gott alla :) Ses imon :)

Karmatarerskanise
0

Kerstinjoh: Skinkstek vad det :) Späckad med plommon.

kerstinjoh
0

Smaskigt i alla fall. Nu har jag lärt mig något nytt. "Falsk anka" hade aldrig hört talas om det. Bra med hif!Skrattande

Karmatarerskanise
0

Hehe javisst är det :)

V-lang
0

Mummaaaaaa =)

Wikstr_m
0

Idag har jag varit på "Kompassen kurs", en kurs för ungdomar som är arbetslösa. En av handledarna där tränar hund på elitnivå, hon har bland annat tränat hundarna i JÄGARNA(heter den så?) och någon till JÄGARNA film.

Missade bussen hem från stan så jag vart så förbannat att jag arg-shoppade smycken och ett diadem. Kan säga att det är SVIN kallt här uppe nu.

kerstinjoh
0

Lite tur att du missade bussen då?Skrattande

V-lang
0

Så kan man ju också se på saken…du är härlig du Kerstin Skrattande

Wikstr_m
0

Kerstin, tur och tur vet jag inte. Har inte ett korvöre kvar på kontot..

V-lang
0

Det var inte tur med andra ord ;)