Hundakktivitets/insperations blogg?
Är det någon mer än jag som kan tycka att det är trögt att komma på aktiviteter för sin fyrbenta vän/vänner. Vissa dagar har jag total idétorka. Flera gånger har jag försökt att googla för att få inspiration men jag har upplevt att utbudet är glest gällande idéer på hundaktiviteter. Jag har funderat på att själv starta en blogg för att inspirera andra med mina aktiviteter samt att öppna upp för förslag från följare och starta trevliga diskutioner. Dock känner jag att det skulle vara roligare om vi var fler som samarbetar med bloggen. Är du intresserad så skriv pm!
Har inte tips på några bloggar eller liknande. Men börja med vilken hundsport som helst så kommer du ha att göra. :)
"På natten är alla katter svarta"
Låter som en toppen idé!^^
#1 idén finns ju redan till bloggen, syftet med den är inte att jag vill fiska på mig tipps utan att själv inspirera (och ta emot idéer från andra men det är inte huvudsyftet). Jag är själv väldigt aktiv i weight pull klubben i Örebro och håller på med en del övningar för att hundarna ska va i form för sporten och jag grejar med annat med som bara är kul och inte för sporten. Därför känner jag självkänsla i att kunna hållas med en såhär blogg, men det får gärna vara fler med på tåget för det blir nog lite tjatigt om bara jag skriver, ju mer folk desto fler förslag på aktiviteter man kan göra och vi blir fler som kan inspirera andra till att aktivera sina hundar på flera olika sätt :). Så om du håller på med hundsporter så är du välkommen till att bidra till bloggen :)
#2 tack tack, är det något som skulle va av intresse attvara med på?
#4 hur aktiv hade du tänkt dig att man skulle vara på bloggen?
Jag har börjat vara aktiv i lokal hundklubb igen så borde kunna bidra lite iallafall :p
#5 så aktiv som man känner att man vill va :) låter kanon det
#6 Det låter som lagom för mig! Jag har tendensen att vara väldigt aktiv vid vissa tillfällen och sen inte alls så aktiv vid andra😇
#7 har du fb?
#8 Ledsen över sent svar, ja det har jag!^^