God morgon tråd?
Hej! Har ni ingen godmorgon tråd på detta forumet? Det har vi på shetlandsforumet, tycker det är ganska trevligt. man berättar lite om vad man ska göra under dagen osv. Ganska trevligt som sagt.
Idag har vi haft det väldigt kallt här på morgen , men nu har solen tittat fram, det är skönt. Idag så jobbar jag kväll( praktiserar via skolan på ett äldreboende) så jag tar det liet lungt nu på förmidddagen medan dottern är på dagis, ska hämta henne om en 1/2 timme. Det är väldigt mysigt att få umgås med min lille nya hundvalp. Sen har vi vart ute hos hästarna och fixat där. Så ha en bra dag alla!
God morgon!
Jodå, vi brukar ha både god morgon, god kväll, god natt och allt vad det är :)
Låter som en mysig dag :) Vad är det för ras på lilla valpen? Några bilder?
Här är det solsken, men kallt. Jag ska uträtta lite ärenden, sen tror jag vi ska ta en riktig lång promenad i de sista solstrålarna :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Vi ska iväg till något som heter Bruces skog och träna lite med Hades.
Sen ska jag iväg på möte där jag arbetstränar.
Ikväll ska jag laga falsk anka :)
ja här är det ingen god morgon alls, jag har feber och är förkyld igen…och när jag var ute med Snodden i morse så kom han på att jiiippii matte orakr inte idag, så då busar han…anfaller från både höger och vänster…jättekul tycker han, den hunden vilra det inga sorger över:-)), jag ska ta en sväng med en väninna sedan så han får bua av sig med henne shund i stället för med mig :-))
Stackars lena1 :)
Jag känner sjlv att jag har lite halsont. Hoppas det inte blir värre. Brukar ha halsfluss minst 3 gånger per år.
Godmorgon!
Under OT har vi, som eros säger, godmorron trådar osv. Fast det var väl ingen som kände sig manad förrän du kom!
Här är det en härlig höstdag och jag försöker göra lite nytta innan jag går på mitt kvällspass.
Alfons är på landet och ska försöka kidnappa Arras, han är lite lättlurad. Lägger bara huvudet på sned och följer efter Alfons. Bara nu inte Alfons springer för fort, för vilken shaffer hänger med då? Hihi, han skriker när han inte hinner med!!! Shaffer *skakar på huvudet*!!!!
Vi vill gärna se bilder på din valp, men inte för söta för då blir vi så "valpsjuka"!
Tack Hera, jag vet inte vad det är som går nu…men detta är tredje gången på 3 veckor jag åker på feber och förkylning,hinner liksom inte bli helt frisk emellan….ligger nära till hands att ringa läkaren nu…men jag vill inte :-)))), hatar sådana.

Jaha ja som vanligt kommer jag in för sent för att önska alla godmorgon…så jag säger gokväll och talar om vad jag gjort istället =)
Jag vaknade tidigt i morse….gick upp och såg att solen sken och då menar jag en riktigt fin och härlig dag, så jag ringde en granne och tog en riktigt lång promenad och så satte vi oss i våran stora backe och njöt av solen 
När jag kom hem tog jag tag i en riktig storstädning på övervåningen för att få bort allt spån och hö efter Maltidas söta små marsvinsgrisar, den ena dog i lördags
och den andra åkte vi och lämnade i uppsala till en tjej inne på marsvin ifocus, och där kommer hon att få det jättebra 
Ja sedan har det varit det vanliga matlagning och annat tråk som måste göras här hemma 
hejsan hoppsan.. Jag har bara vart.. sen gick jag och köpte godis, för hade vart sugen flera dagar:P Och de var så länge sen, så de kan jag unna mig.
Sen stack jag till mammsen med ecko och så käka vi middag och kolla på tv. Lite Mamma-dotter middag:)
Nu har jag kommit hem igen iaf och är skit trött!
Här har det me vart soligt och fint.. men blåst endel. Och nu senare är de skit kallt..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

# 3 Mina hundar (dvs MINA, inte makens) är alltid extra lugna och snälla när jag är sjuk. Masade mig ur sängen innan valpuslingen hann kissa på golvet imorse, öste upp 4 mått mat i en skål, gick ut med de 4 marodörerna (de 3 grå och den vita, som nog får höra till de grå, då vit hör till samma färgskala och de andra går i guld, dvs glonda som mig), strödde ut maten i hundgården och lämnade dem där. Sen fick de andra komma ut och snabbkissa på tomten. Efter det fick de snabbfrulle, sen låg vi i soffan tillsammans ett par timmar. Jag hostar och snörvlar, och har feber. De accepterar att jag är hängig, och dämpar sig väldigt. Har de tur orkar jag göra iordning nåt form av berikning åt dem i eftermiddag (manogtano ocg qula med godis, ekller kanske godisstrumpor). Är inte nes tillräckligt pigg för att orka klicka tricks…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter