100 % torrfoder, inget annat!!
Jag utfodrar bara med 100 % Torrfoder INGET annat!!
jag vill inte köra med barf eller annat.. förstår inte.. nej. Torrfoder!!
Jaha. Och? 🤔
Upp till var och en vad man utfodrar med.
Men varför så sur/upprörd?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Torrfoder! det är det enda jag svarar! jag utfodrar enbart 100 procent med torrfoder, inte en gnutta barf!
#3 Jo men vad vill du ha sagt med inlägget?
#4 det ser du väll!!
Tycker det var onödigt att bara lägga upp ett inlägg 'bara för att'.
Zingo ;D
#5 Tagga ner.
Nej förstår inte meningen med inlägget för 5 öre. Ingen har ju sagt till dig att du måste utfodra med det ena eller det andra
#6 Ok!!! tycker INTE jag!!
#7 Hehe, jo det har dem. Men torrfoder är superbra testa det du! 🤫
#9 Färskfodr och barf är bättre om hunden mår bra på det och man kan utfodra det.
1 av mina äter torrfoder, de andra två färskfoder.
#10 ok fast torrfoder är bättre om hunden mår bra av det!!
#11 Läs om vad jag skrev.
Jag tror TS syftar på den ibland tråkiga attityden man kan få mot sig när man talar om att man ger sin hund eller annat husdjur torrfoder här på forumet eller på andra platser.
TS är borta nu. Troll.
TS verkade inte vilja diskutera alls…
Hur kan du veta att torrfoder är bättre om du inte testat något annat? Konstigt resonemang att torrfoder är bättre om hunden mår bra av det. Hunden kan må lika bra och kanske bättre på barf/färskfoder…ja eller sämre till och med, vem vet. Hundens mående beror inte bara på maten utan en hel del annat.
Jag gav torrfoder till mina tidigare hundar, mådde bra och levde länge. Men idag ger jag bara färskfoder/barf till mina två nuvarande hundar. Hittills så mår de bra och jag hoppas att de får lika långa liv om inte längre.
Väljer färskfoder/barf, inte bara för att jag tror att det är det hundarna är skapta att äta, utan även för att hundarna uppskattar sådan mat och inte torr högprocessad mat besprutade för att smaka gott, dag ut och dag in. Jag hade inte velat knapra torra kulor dag ut och dag in, men det är ju jag det.
Det gick snabbt lol.
Ja trollvandring på hög nivå var det redan från början haha xD
Zingo ;D