Jag tror du får hitta någon som vill det ännu mer :) Varför skulle du själv inte vilja bli värd?
#1 Kan vara att hon inte är tillräckligt gammal 🙂
Jag är aningen skeptisk till att papillon/phalène är tillräckligt populär för att kunna funka som en egen sida. Mitt tips är att till en början göra en undersökning för att se om folk skulle vara intresserade och aktiva på ett sådant forum :)
Ja asså jag har ju planer på att skaffa en papillon om något/några år men har ingen ännu och jag tycker väl att den som är värd är riktigt bra på rasen för att sajten på bästa sätt ska bli bra. Och ja jag vet inte alls hur man gör osv? Vet att de är riktigt många som har pappisar eller som bara är intresserade i rasen. Så ja jag tänkte väl mest för de hade varit kul och smidigt att till exempel hitta avelshane, avelstik, valp, omplacering osv. Även bara mer om vad folk tycker om rasen och hur det är att ha en papillon. Är det fler som är intresserade av att få denna sajten på iFokus kan ni väl kommentera. 😉
Om intresset finns så skulle jag helt klart vara intresserad av att hjälpa till på en sån sida :) Jag har själv två papilloner
Nu finns Sällskapshundar iFokus för den som är intresserad av Papillon eller annan ras ur rasgrupp 9 👍