Små midjeväskor
Vart kan man finna det? Hittar bara medel/stora/normalstora :/
Ska "bara" ha hemnyckel, mobil och ev lite godis i under promenad :)
Har en större redan men känns onödigt att ha med när jag har så lite saker :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kan den lilla här vara något?
Jag är också ute efter något liknande. Hurrtta ska ha i olika storlekar även mini. Dock vet jag inte om det är något bälte på den. Jag är kass på att lägga in bilder, så du får googla 😊. Såg även något liknande på grizzlyzoo.
#1 kollat in den men står ingen höjd. Ser inte tillräckligt liten ut heller, tack ändå :) #2 måste ha med bälte :) inte sett någon med bälte från dem i mindre storlek :(
Let's deal hade en sån nyligen. Kanske finns den kvar, kolla där.
#4 Man måste väl bli medlem där?
#3 Nä, men den ser väl ut att vara ungefär hälften så hög som den är lång? Du kan ringa dem och fråga. De är hjälpsamma. Har stor mage så jag har svårt att veta vilken storlek jag ska ha och de är alltid vänliga och går ut i butiken och mäter upp plaggen åt mig.
Jag älskar min lilla Hurtta-väska. inte direkt midjeväska, men en liten väska du har runt midjan, så väskan hänger ner på sidan. Dyr egentligen, men för mig värd sitt pris. Perfekt till hundpåsar, mobil och lite godis.
Den ser stor ut på bilder, men då den är så platt så märks den inte på samma sätt som vanliga midjeväskor. Har för mig den heter Hurtta Sprint (det är en hake på den)
#6 Har redan mailat dem, inväntar svar 🙂
#7 Kollat in den men dessvärre inget jag söker vill inte ha det hängandes ner på sidorna :) Och ser inte mindre ut än den jag har tyvärr. Men gillar hurtta annars :)
Köper du därifrån så kolla in deras andra grejer också. De har rätt mycket bra om du gillar skogsmullekläder. Deras standardfleecejackor är toppen t.ex, har både tjock och tunn. De har en avdelning med hundprylar också, inte så himla många, men lite smått och gott ivf. Rean brukar vara värd att kasta ett öga på också. Finns en hel del hundsaker där nu ser jag. Halsband, koppel, leksaker. Är sugen på det gröna pipbenet för 10:- fast jag inte ens bestämt mig för ras än! 😛
Jo, jag gillar dem. 😃Har handlat där i åratal. De har sina missar, men de flesta plagg jag köpt har varit väldigt välgjorda och gedigna, stadiga dragkedjor o.s.v.
#9 Kollat in deras sida tidigare :) de har en hel del :)
#11 Den har bara ett fack dessvärre.
#12 Jaha, du skrev ingenting om antal fack.
Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus
#13 Nej vet, tänkte inte på det :) Vill inte ha hundgodis i samma fack som mobil och nycklar om det läcker ut mm :)
Hmm, med två fickor blev det lite knepigare… Tänkte annars direkt på ett löparbälte, som de brukar ha på groupon (man måste bli medlem med det kostar ingenting och du kan välja att inte få några mailutskick) typ detta: http://gr.pn/1NelFPb men det har också bara en ficka. Alternativet är väl en sån och en annan liten väska med godis som du kan haka fast i den… Eller att du helt enkelt har godiset skillt med en plastpåse som du klipper av toppen på (så den inte tar så stor plats och du inte behöver gräva så för att hitta öppningen), eller en liten burk utan lock.
Min blogg: Fibroflicka med myalgisk encefalomyelit.
Enklast att hitta små/mindre midjeväskor är egentligen på någon av sommarens marknader - där brukar alltid finnas sådana som jag egentligen tycker är för små (just för att jag oftast vill ha med leksak med) 🙂
#15 Jag har inte godiset löst, utan är alltid i liten påse. Som jag skrev i #14 vill jag inte ha det i samma fack ifall det t.ex läcker ut. Och lättare att ta saker och ting med om det finns i enskilda fack tycker jag i alla fall :)
#16 Finns inte fler marknader här nu :( Jo en liten liten slutet på september :( Alla våra har varit :(
Jag beställde från aliexpress när jag behövde en magväska, finns mängder med olika storlekar :) Dock tar det lite tid innan man får hem sakerna eftersom det skickas långt men värt det i 9 av 10 fall :)
#18 Dålig erfarenhet av dem, köpt saker där som inte hållt speciellt bra och sedan evighetsväntan, fick vänta 4-8 veckor innan vissa saker kom
#19 Tråkigt att du har fått dålig erfarenhet. Och ja lång tid tar det ju eftersom det skeppas med båt från Kina ^^, Har inga andra bra tips på vart man skulle kunna hitta det du söker tyvärr.
#20 Allt tar inte så lång tid från Kina ;) Men mycket ja.
Ja jag hade behövt nu :(
#10 Oj, nu blev det fel. Menade inte att pusha så hårt för Engelsons. Glömde förklara tanken som var att frakten blir ju mer motiverad om du kan hitta något annat du behöver också. Det där såg ju ut som rena reklamen och så menade jag inte!
#22 det sa jag inte heller att du gjorde? =) sa bara att jag kollat in deras sida sedan tidigare :)
Nu kom en liten med flera fack på Let's deal! http://letsdeal.se/deal/4728084 Samma medlemskap där som på groupon, kostar inget och du kan avsäga dig nyhetsbrev, jag får inga mail från dem.
#24 Tack! Blev en sån, ser smidig ut och vettigt pris 👍
Såg att du redan hittat men vill tipsa om detta löparbälte, har ett sånt och det är utmärkt för mobil, nycklar och lite godis (i fall någon annan är ute efter något liknande) javascript:nicTemp();
Mvh/Chinesecrestedlover
Jag köpte min på Biltema, kolla där. Superbra storlek för just mobil, nycklar, hundgodis och bajspåsar.

Såg att det redan var fixat, men fler kanske letar. Inte så litet, men jag tycker såna här träningskjolar är snygga http://hundbutik.blogspot.se/2014/01/nya-traningsvastar-till-bra-priser.html
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
20 man betala frakt och få varan snabbare😉. Har som du ingen dålig erfarenhet av beställningar som gjorts heller. Har hört andra som haft strul med uteblivna varor.
Skulle just tipsa om marknader men ser att du fått det tipset. Har du någon max-pris ?
#27 Hade redan kollat biltema men de jag hittade var inte det jag sökte tyvärr.
#28 Ja jag är inte så glad för att ha det hängandes vid sidan 🙂
#29 Ja den såg vettig ut! Se hur snabbt man får hem det 🙂
#30 Har som sagt hittat en som jag beställt 👍
31 Skönt, det missa jag helt vilken vart det?
#32 Den från lets deal 👍
#25 Så bra! Lustigt att den kom som deal precis efter du efterfrågat en sån :)
Jag köpte min på Hööks, den var inte stor och klumpig utan lite plattare men med typ tre väskor längs med, en för bajspåsar och en för godis och den i mitten kan man ha telefon och nycklar i olika fack. 🙂
Caught in your eyes Lost in your name I will never be the same ❤️
#34 Ja haha hoppas att den är bra med 👍 Och bra att man kunde välja färg med 🙂