VoH
Hejsan!
Ville bara se vad ni har för erfarenheter/ tankar om vom og hundemat đ
Min hund fÄr nordic Sp+ nu, men det kÀnns lite sÄdÀr att bara ge henne nötkött Àven om det Àr ett helfoder. Jag Àr lite inne pÄ att testa VoH, Àr det nÄgot att ha?
:)
Jag ger det till mina hundar och Àr jÀttenöjd!
Min hund fÄr klÄda om han gÄr pÄ enbart Voh.
Testar standardvarianten (nr33) och den med lax men det gÄr bra om jag varierar med andra mÀrken. (Kör Nordic i vanliga fall)
MĂ„nga fĂ„r dessutom tillsĂ€tta rött kött till Voh vilket kĂ€nns rĂ€tt dumt om ett foder skall vara helfoder đ
VÀnliga hÀlsningar Sanna.
Medarbetare pÄ Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus 
Jo, jag har lÀst innan att en del fÄr tillsÀtta rött kött men trodde att det var bÀttre nu nÀr det innehÄller Àven nöt och gris :/ Ger du bÄde nordic och VoH dÄ Sanna? :) Har en stor hund (leonberger) sÄ deras 5 kgs förpackningar kÀndes smidiga..
Jag ger frÀmst Nordic, köper deras 15kg block.
VoH köper jag nÀr det Àr erbjudanden osv eller nÀr bekanta rensar sina frysar.
HÀnder att jag kommer över Emmzo och Priima ocksÄ.
(Har sjĂ€lv 35kiloshund sĂ„ jag hĂ„ller med om att 5kilos korvarna Ă€r smidiga đ)
VÀnliga hÀlsningar Sanna.
Medarbetare pÄ Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus 
Jag anvÀnder voh med lax. Funkar bra till min hund! Köper genom ett gÀng som Äker och hÀmtar dÀr det tillverkas, sÄ jag betalar 18kr/kg istÀllet för 44kr/kg som det kostar i affÀren om jag köper 500g-korvar.
"PÄ natten Àr alla katter svarta"
Jag har anvĂ€nt VoH mycket under nĂ„gra Ă„r och Ă€r skapligt nöjd Ă€ndĂ„ - Ă€ven om jag skulle velat haft en magrare nötvariant. Men jag ger mest av Lamm och Nöt numera (Taste Lamm och Taste Storfe) och till det varierar jag med annat jag köper đ Fungerar bra för oss.
Jag Àr inte alls förtjust i VoH dÄ jag har dÄliga erfarenheter av det som enda foder, meen jag köper det om det Àr extrapris av nÄgon anledning och blandar med andra maten. Fungerar utmÀrkt dÄ. SÄ ja, varför inte bara fortsÀtta ge Nordic som du ger nu och köpa lite VoH att blanda med? Ge varannan korv Nordic och varannan VoH tex? :)
---------
TvÄ glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm
DĂ„ slakteriet har varit stĂ€ngt nĂ„gra mĂ„nader har jag fĂ„tt ge Voh ist för Barf och jag Ă€r helnöjd! Valpen kommer gĂ„ pĂ„ vohs valpfoder och hon Ă€lskar det. BĂ„da Ă€r fina i magen och utseende đ
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte pÄ salamandern. Den sover.
AnvÀnt VoH i tvÄ Är och kunde inte vara mer nöjd. Min hund mÄr toppen pÄ det.
HĂ€st, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Bytte för nÄgra veckor sen frÄn VoH till Mush. Allt var bra till en början men sedan började problemen smyga sig pÄ och mina hundar funkade inte alls pÄ det tillslut Valpen hade rinniga ögon, fick problem med öronen och vart jÀttehÄrd i magen⊠Den Àldre fick rinniga ögon och kliade sig vÀldigt mkt nÀr hon Ät VoH men upphörde nÀr vi bytte foder.