Borzoi
Vi försökte ta några profilbilder till Ivanas uppfödare och med katten närvarande blev det lite som det blev.
(Och bilderna har dålig kvalité, ingen aning om vad kameran fått för sig)
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Uppfödaren kommer se att Elmer har en fin svans 
Jag glömde kolla på hunden. Kollade mer på vad katten pysslade med 
haha typiskt katter som ska vara med överallt när man tar kort
Katten ville väl visa sin stora fina rävsvans, verkligen en fin katt, jag bara älskar röda katter
Men nu var det inte katten nej, vovven var jätte fin också. Ståtlig hon ser ut 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Jättefin hund :)
Älskar röda och rödvita katter :D Så söt kisse hihi :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jätte fin hund.
Men katten är ju verkligen härlig, så fin.
Fast om man inte tänker på att hon/han stjäl hela föreställningen så var den bra för att få ett hum om storleken på hunden. Jag upplevde honom först mycket större innen jag såg hur stor han var i jämförelse med katten.
#6 Eller så är det katten som är gigantisk, man vet aldrig 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#7 kan det ju vara :D

Hon är vacker!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Åh tack, Elmer är ju min speciella lillkille. Och jaa.. Elmer är ju den lilla katten, så jättestor är hon inte än. Däremot var det ju kört med vettigare bilder sen, Elmer var mycket roligare än att stå där. Djur och barn är nog likvärdiga i fotograferingskrångel 
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Måste slänga in en till, här med andra katten, Spencer. Hemkommen för ungefär 3 dagar sen. Suddig som bara den, dumma kamera.
#11 Shit vad lik han var min Ivus i ansiktet på den bilden..
Jaajaa, en till kommentar om katten 
Men din hund är himla vacker också! 
En äkta huskattsblandning, så han liknar rätt mycket =P Fast det är kul med kommentarer om rackartussarna också, de var inte hundvana och hon var inte kattvan så det är ju kul att se att de faktiskt har behållning av varandra. Nu är det inte mig de hälsar på först när man kommer innanför dörren, Ivana ska hälsas på först sen kan matte få klappa 
#13 Det är en norsk skogkatt jag har.. Just på den bilden du visade var de läskigt lika, haha.
Gud så fin Ivana är! 
Och katterna med förståss!
#14 Finns fler bilder, då han mest ser ut att ha Downs syndrom. Man får utnyttja dem bra bilderna *Skratt*
Och tack 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#11 guuud jag dör vad sött och mysigt det ser ut!!!!!!!!!

Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Hur gammal är Ivana? Ser fin ut härlig ras du har :) Kissen var med fin trevligt att katten trivs så bra med Ivana lyser kärlek sött som 17
Tips ta några kort ute för få lite fin bakrund o itne ha nyfiken söt katt med i bilden 
Ursöt vovve! Älskar vinthundar.
#18 Hon blir nio månader nu den 9:de Maj. Och vi prövade det, men när snön låg syntes hon knappt på bilden :P
Kan också erbjuda nyare bild
20 Åh så fin :) jag har en Borzoi som promenadvän går med hennes matte är övervuxen däremd kan du tänka dig hur stor hon är :D snäll som bara den o så kramsjuk :) Hon är 10 år och när hon springer låter det som en shettis som galopperar :D vart paff första gången jag träffa henne då hon kom springande o ville säga hej till mig o min dotter :D Härlig ras jätte fin bild du tagit på henne.
#20 Så fin! Det är alltid så kul att se Borzoier! En av mina barndomskompisar har alltid haft Borzoi i familjen och dessa kommer från en grannes kennel. Här är två valpar anno -97 tror jag 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Ja, jag känner att jag verkligen hittat "min ras"!
Men jag är handlöst fast nu, och om bara några veckor är ju "lillskrottan" nio månader. Och nio månader så kan hon pröva racksträcka på lure coursingen.
Och jag blir verkligen glad över hur många som faktiskt tycker att skrottepupplan är fin! Massa kramar till er allihop.
Och till SaraC; Du vet inte vad kenneln hette? Nu väckte du ju min nyfikenhet 
#23 Jodå, bor fortfarande granne med den. Blir lika imponerad varje gång jag möter husse som brukar vara ute med 3-5 borzoier och några små mopsar samtidigt, fasar liksom bara på att det ska komma en katt eller något och hela det där gänget han har runt midjan ska dra iväg med honom
Men det verkar gå fint! Kenneln heter Jaroslav.
#24 har dom mopsar???vi meed!!imponerad att Ivana blir så fin på alla bilder du lägger upp!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
#25 Ja, de har mopsar också.
#26 ok!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Men nu klickade jag mig in på deras hemsida och läser om valpplaner . Det är komplett livsfara ju 
Och Becki; Tack så hemskt mycket! Fast sen är ju modellen inte det värsta man ka fånga på bild 
#28 vad menar du med komplett livsfara??
riktigt fin Ivana är!gulligt namn med!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
28 hahah blev du sugen på en till ? 
Komplett livsfara eftersom jag verkligen vill ha en till, ja.
Jag har ju till och med lyckats konvertera sambon till att vilja ha en till. Fast det dröjer tills lillskrottet här hemma är två år, tills dess får tösen nöja sig med att leka med andras borzoier.
#31 ja det är såå tråkigt när man vill men inte andra!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
#28 Haha ja, det är alltid livsfarligt att kolla på sådant, det ska man hålla sig ifrån 
Hon är otroligt vacker!
Bild på Tesla, Ivana och Anjuska som leker för första gången ihop. Eller ja, Tesla tittar väl mest på.
#35 Tack så mycket =)
Finingar! Är normalt sätt inte överförtjust i borzoier, eller vinthundar öht, rent utseendemässigt, men dina har ju nåt alldeles extra, tom jag blev lite kär! ;)
Min blogg: Fibroflicka med myalgisk encefalomyelit.
Aw, tack. Alltid kul när någon tycker att ens svansbarn är söta =P
Har alltid haft svårt med största delen av vinthundar men jag har fått en enorm kärlek för de. Just whippet och liknande men Ivana är så otroligt vacker, det måste jag verkligen dela med mig av!
Vilka vackra hundar! ❤️ Tyvärr är det sällan man ser Borzoier.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Tack så mycket.
Ja det är ju inte en ras man ser varje dag men om man väl ser en så brukar ägaren ha minst en till =P
Så vacker och ståtlig 🌺