Svar på min annons..
Har fått ett svar idag ang Nikita, personen låter vettig. Meddelade att innan någon bestäms så skall jag och personen träffas och personkemin ska stämma. Ska även då kolla hur hon är mot hundar.

vad skönt för dig att det förhoppningsvis ordnat sig :)

Håller tummarna för att det ska fungera =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Vet inte om hon är villig att åka ifrån Östersund upp till Kiruna. Får hoppas det iallafall.

hoppas det går bra för er
Hoppas verkligen att det funkar nu då! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag håller tummarna bruden….måtte det stämma med min blåögda skönhet och den som kommer nu. Bara det bästa är gott nog åt henne =)

LYCKA TILL!
Gör så att du skriver ett provkontrakt på kanske 3 månader….
Så ni kan göra en av stämmning innan riktigt köp går i kraft….=)
För att veta om allt stämmer, jag menar en stund med en gång, är skillnad än man kommer hem på vardagen.=)

Jajamensan, kontrakt kommer skrivas. Har mailat lite med tjejen och jag tycker hon verkar vara kanon bra. Men ska som sagt träffa henne och hennes man innan något bestäms. Så som det låter nu kan det gå 110% bra.
Hoppas verkligen det ordnar sig till det bästa för dig och Nikita
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Ringde en engelsk tjej idag när jag satt på tåget hem till Kiruna. Hon letade efter hund som skulle gå i turistspann, hon hade redan 30-35 hundar och ville ha fler.
Jag måste erkänna att jag kommer inte sälja Nikita till henne, för jag känner att jag vill inte att Nikita ska stå i hundgård året om. Hon är uppvuxen inomhus och ska därför bo inomhus.
Hon är för söt lilla Nikita.