Hundar iFokus

Hundar

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 1159 ggr
amela87
3

Otroligt stolt och glad i denna hund!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Igår tränade vi rallylydnad för första gången någonsin.  Vi har aldrig övat på en bana, skyltar eller något inom den sporten. Men så igår provade vi direkt på en hel bana i nybörjarklass.  Jag trodde verkligen att det skulle vara svårare och struligare. Även om jag blev en aningens förvirrad av skyltarna så gjorde unghunden ett extremt bra jobb! Hon höll fint ihop under hela banan med full fokus och finfin attityd.  <3 Jag var så jäkla stolt över henne. Enbart 13 månader gammal och så himla fantastisk!

Annars tränar vi på mest på agility, vallning,lydnad & freestyle.

Här kommer videon från träningen! :)

Om ni vill se flera tränings videos gå gärna in på min Youtube, följ och gilla!)

Tjeja
0

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

RosaMoln
0

Duktiga ni är! :D

amela87
0

Tack då mycket! 😃

Tjeja
0

Men vad är detta? Vart tog min kommentar i #1 vägen? I alla fall. Vilken dutti vovva du har där! Hon ser nästan ut att ha bättre koll än dig bitvis. hihi Du har all anledning att vara stolt, ni fixar ju hela banan galant på första försöket. Imponerande! Grattis! :-)

amela87
0

#4 Haha ingen aning, den har vart tom :) Aww tack så mycket, det har hon kan jag lova! Hon är super seriös och "in the game" medan jag är flummig och flamsig av mig. Väldigt tur att jag har henne  :P

amela87
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gick och anmälde oss till vår första rally tävling…lite sådär spontant!  Cuz why not lixom haha! Känns jäkla kul och lite läskigt 😇

Tjeja
0

Ojoj spännande! Då blir det till att sätta fart på träningen nu då! ;-p Du får uppdatera oss sedan hur det gick! Lycka till! :D

amela87
1

#7 Haha ja men eller hur! Får börja träna aktivt nu innan dess!  :)

Ja då det kommer jag göra.  Driver även en hundblogg där jag göra uppdateringar oftare.  Som heter Trollkiwi