Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1399 ggr
Michiis
1

Tränings videos

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tänkte vi kunde starta en tråd här där man kan lägga upp filmer när man tränar med sin hund. Kan va kul att se tänkte jag, kanske även att man kan få lite inspiration av andra. Spelar ingen roll om det är agility, lydnad, drag, parkour eller vad det nu kan vara för något. Lägg upp :D Skriv gärna lite kort om träningen också och hur det gick osv eller vad ni nu vill. 

Själv lägger jag in en liten filmsnutt från ikväll när jag och min 9 månaders malamute tik försöker oss på lite "trix/lydnad" i köket, eller man kanske ska kalla det "jag gör vad du vill, bara jag får godis"  ;)

// Michis

Cahira
1

Du får hela Apaches kanal. :) Lägger upp vår träning där. Varierad grad tråkighet. *S* https://www.youtube.com/channel/UCG-xv7ugNAmPhDerSAZhH6Q/videos

Kommer filma oss imorgon om vädret tillåter.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Michiis
1

En  kortis-film från idag :)
Börjar äntligen känna att det går framåt för oss efter kvällens  lilla dragträning. Hon gick framåt i alla fall och inte åt alla håll kanter, haha jag våga dessutom filma en snutt, Vilket kanske inte är så smart när man sitter på cykeln..  men men ;) 
Så jag är jätte nöjd efter kvällens framgång^^

// Michis

Michiis
1

Lite lydnad och trix från idag ^^

// Michis

nadilda
1

En halvdålig film  från när vi är ute och drar. Är lite svårt att åka skidor, hålla koll på en hund och filma med en hand samtidigt😛

Träning gick väldigt bra, tror vi åkte 7 km och hon drog bra hela vägen. 😃

nadilda
1

Och så lite klossträning😃

nadilda
1

Här tränar vi lite lydnad. Kändes inte riktigt bra, vi var lika sega båda två så allt blev lite slött. Vissa bitar gick helt okey, men det fria följet var sämre än på länge.

nadilda
1

Och så en kort sista film. Vi tränade rapport, kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur det gick.😛

Noa-Nisse
3

Jag tränar parkour med min grandis. Inget avancerat, mest hopp än så länge :)

Medarbetare på Hundar.ifokus