Hundpensionat i hemmiljö
Letar efter ett bra hundpensionat i Stockholmsområdet som är i hemmiljö, dvs inga boxar och burar utan som har hunden lös i huset med familjen. Jag och min familj ska resa bort i 3 veckor i december och behöver någonstans att lämna Diesel. Han är en supersnäll boxerkille på 1 år som funkar bra ihop med andra hundar. Någon som vet något bra ställe? :)
//Josephine :)
Putt, ingen som vet om något? :(
Jag har inte en aning, har ingen egen erfarenhet av dem, men jag har varit inne på hennes Facebooksida och tyckt att det lät väldigt härligt :)
Hundfokus - https://www.facebook.com/pages/Hundfokus/118873621637755?fref=ts
#2 Tack, det verkar ju bra! Ska kolla närmare på den :)
Pia Mattson på gård Jakobsberg är super! Nu finns hon i Jönåker vilket är ca 1tim från Sthlm men jag kan verkligen rekommendera henne!
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Fin hund! Jag har självt hjälpt till med att ta hand om andras hundar när de varit borta (vart hemma med valp) och tycker det är ett jättebra alternative att ha hundar I hemmiljö! Dock gör jag inte det längre för ska plugga nu, men mitt tips är att anlitar du en privatperson, se till att den tar F-skatt om den har höga priser. Jag tog en liten summa jämfört med de som skattar, men har sett folk som tar minst lika mycket och fortfarande gör det svart. Bara att kolla på blocket 🤦♂️
#4 Det verkar vara ett väldigt bra ställe, dock på gränsen till för långt bort. Hittad vi inget närmare så ska jag kolla med henne. #5 Tack för informationen, ska vara noga med det :)
Denna tjejen tror jag erbjuder passning i hemmiljö. Min hunds kullbror rastas av henne varje dag, och hon har, enligt killen som äger kullbrorsan, väldigt duktig på hundar.
Det är kanske inte jättebilligt, men jag tror att hunden får all den aktivering man önskar, och lite till.
Tror att hon bor i Solna? (Jag kan inget om Stockholm)
//Ambrose
Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se
#8 Kollade hemsidan och dessa hundar verkar ha det riktigt bra! Skulle jag bott I närheten och behövt hjälp under dagarna hade jag övervägt henne…
Vill säga att Pia Mattson har hunddagis utbildning med, och är välldigt seriös. Jag jobbar för henne och hon är en mycket trevlig person som brinner mycket för hundarna och vill ge dom en fin miljö att vara i och ha trevligt när matte/husse är borta. Läs mer på hemsidan min syster Catta- länkade till :)
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .