Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1211 ggr
Hogwarts
0

Ew

Min hund ligger alltid jättenära mig när han sover, och hans ögon rycker i sömnen så jag känner det mot mitt ben eller arm. Det känns jätteäckligt 😐

Haku
6

Okej? jag tycker inte det är äckligt när min hund sover bredvid mig och om hennes ögon rycker lite i sömnen, varför låter du ens din hund sova bredvid dig i sängen om du äcklas av det? vad vill du få fram med detta inlägg :)?

[[Boris Sager]]
5

Egendomligt inlägg! Att ögonen rycker I sömnen ingår I sömnrytmen. Det gör förhoppningsvis dina också. Är det också "äckligt?

Hogwarts
0

Ja fast jag brukar inte ligga nära någon så de känner att mina ögon rycker haha nu la han sig vid fötterna så jag slipper hans ryckande!!

[[Boris Sager]]
4

http://www.somnupplysningen.se/om-kroppen-och-somn/

http://www.uppsalahunddagis.se/Somn

Jag tycker faktiskt synd om din hund, men förstår att du inte fattar annorlunda.

REM betyder rapid eye movement, snabba ögonrörelser

[Daniela1983]
0

Jag tycker det är lite läskigt att titta på någon som är i den där djupsömnen som drömmer o ögonen rör sig.( och vill inte känna det mot mitt ben hehe, aldrig behövt det) Vovven eller människa. En sak jag älskar är däremot att höra honom skälla i sömnen, det blir ett sånt sött pipigt voff. Eller när han drömmer att ha springer och tassarna rör sig.

drika
2

mysigt ju:)

Hälsningar

Fredrika

Dumpuck
3

#1 #2 #4, tror mer att TS bara ville dela med sig om att h*n uppfattar det som obehagligt när h*n känner detta. Man tycker olika, inget konstigt med det🙂Förstår inte varför det är synd om hunden för det, onödig kommentar tycker jag.

Haku
0

#7 Aa precis, om man tycker olika får ju vi säga vad vi tycker också :) jag tycker det inte inlägget leder någon vart bara, hon tycker det är äckligt med att sin hunds ögon rycker i sömnen, varför sover hon ens då med honom. Vad vill hon ha för svar när hon lägger ut detta på ett diskussionsforum? jag tycker inte det är synd om hunden så länge hon inte är dum mot den och det har inte framkommit i denna tråden.

[[Boris Sager]]
3

Jag tycker att ordet "äckligt" inte är ett ord man använder I det här sammanhanget. Jag blev faktiskt upprörd över inlägget. Det var dumt av mig att säga att jag tyckte synd om hunden. Ber om ursäkt, TS!