Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 428 ggr
Rommel
0

ÒT: Jag gör en test

Nu är jag reggad på ett antal sajter bara för att kolla vilken som är trevligast. Vinnaren får en stor bukett rosor.

För närvarande leder denna sajt tävlingen.

Se till att ni vinner härinne!Skrattande

V-lang
0

Hej trevliga Vintis ;) hur gör vi då, fortsätter vi bara som vi brukar =) Ser du vad jag ler Skrattande

Rommel
0

V-lang: Det är bara att fortsätta som ni hittils har gjort. T. ex att låta alla ha sin åsikt, utan påhopp. Att respektera varandra och vara glada och goá precis som ni har varit hela tiden.

Det är så kul att jämföra, för på två av dessa sajter som är med i mitt test slåss de så att hårtestarna ryker. :-D

Nicki
0

Kan det vara på vovve.net de slåss
Jag provade på lite olika först också. Men nu är jag fast här Skrattande

Karmatarerskanise
0

Ja vovve var ju helt katastrofalt!
Blev medlem där då alla klagade på sidan och fick verkligen se vilken skit där pågår.

Hundar iFokus är verkligen bra! Inte ofta folk bråkar här.

Nicki
0

Bar du och jag Flört

V-lang
0

*ASG* Inte bar ni ;)

Rommel
0

Nicki: Jag vill inte nämna några sajter men….på en del av dem, om någon råkar ha en annan åsikt än någon annan, så blir det ju mobbing av den som tycker annorlunda. Det är så himla trist. Det förekommer inte här (inte vad jag sett, åtminstone). NI leder fortfarande.

JO, förresten, förloraren krossas under min sko medans vinnaren får en stor bukett rosor som jag skrev. :-D

Jag tycker också att denna hittills varit den trevligaste sajten jag någonsin besökt. Nu har jag en anledning till att stanna.

Mitt andra intresse finns här också, Litteratur. Åh, så glad jag blev idag då jag såg det!

Nicki
0

Håller med Hera. Vovve är katastrof. Massa tro-sig-veta-bästare som till 98% inte vet vad de pratar om och som gärna gnabbar , skäller och gnäller värre än de värsta byrackor.

Moonstrike
0

Du behöver ju inte nämna vilka sajter som bråkar, utan bara vilka som är med och "tävlar"? :)

Rommel
0

#9 Ja, självklart ska ni få veta det: Det är

Familjelycka

Familjeliv

Hundsnack

Vovve.net

IFocus

Så korkat av mig att inte tänka på det, tack för att du påpekade det för mig. :-P

Nicki
0

Familjeliv är jag också medlem på.
Den sajten är trevlig tycker jag. Dock inte så personlig som denna är.
Vovve är jag faktiskt också fortfarande medlem på. Fast inte inne så ofta.

gejsa
0

FAmiljeliv! Vad är det för sajt?

SaraC
0

Jag är medlem på vovve, hundsnack och iFokus. Familjeliv brukar jag följa lite, pga av min moster o hennes knodd. Det är en trevlig sida. Men ska man hålla sig till hundar tycker jag helt klart den här sidan är överlägset bäst. Vovve är värst, behöver inte ens kommentera..

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar