OT. Vera Lang.
Håll ställningarna nu i helgen!
Kravallstaket är beställt.
Förstärkning a la 35 Tjingtjongar är på G.
Danska sjöman har koll på Skåneland.
Avdankade bulgarister har stängt av landet norrut.
Alex eka är upptagen.
Socialstyrelsen har vaccinerat mot snorisepedemin.
// Kerstin
På träningsresa. Tränar inför OS.
Klarar du dig inte så ring 112.
Så du bör klara helgen utan mig.

Kerstin om Danska sjömän har hand om skåne land…ska jag som bo här, vara orolig eller trygg för det?! *funderar*
Men Vi håller ställnigarna så du kan komma hem till ett snorisfritt HiF! *Glup!!*
Sedan kan jag inte stå för om Lis1 kommer att skyddas i helgen av sin soldat eller inte….
Alex eka, kan vi skänka på botten!
Jag längtar efter Tjingtjongarna redan….
Trevlig Helg Kerstin! =)
Själv så ska vi "suga på karamellen" och må gott på OS!
=)

Hjälper till att hålla ställningarna i helgen. Anlitar alla hundar härhemma som får skälla ut eventuella uppstudsiga snorisar.
Ha en riktigt trevlig helg!

Du är så omtänksam, inte ett ord kommer över mina läppar om vilka du ska tävla imot så tack för förstärkningen… den lär behövs 
Och jag hoppas du tränat hårt i helgen, jag väntar på resultatlista med spänning….hör gärna av dig om du orkar prata 

Kerstin kommer och se ut som en Guppie på måndag!!
*ASG*
MOAHAHA, oss snorisar blir ni inte av med i första taget! vi är envisare en ni tror :D

Håll dig undan snoris…detta är inget för er. Detta är OS för vuxna så det så!!!!
haha lycka till i OS Kerstin, blir det tv sändning?? =D hahaha

haha….hon kommer se ut som en GULDFISK när hon är färdig på OS!! hahahahaha…….

Nu ska vi inte vara sånna, hon kommer lätt slå dom andra vi har tränat henne för fullt i månader….och jag tänker inte avslöja med vad för man vet inte om motståndarna har spioner här ute ;) Men hon kommer lugnt slå dom andra motståndarna utna problem hehe