Hundar iFokus

Hundar

Etikett: änglahundar
Läst 1102 ggr
Miss-Me
0

Bonnie ska avlivas imorgon:'(

GråterMin berner sennen hund Bonnie som är 8år gammal måste avlivas imorgonGråter. För hon får ont i lederna när det blir kalt och så hon har ätit medesin i typ 2år nu men helt plötsligt en dag var hon jätte smal så man ser hennes reben men hon äter som en häst nu men det är precis som att hennes kropp inte tar till sig det hon behöver från maten så hon är altid jätte hungrig detta hände för en vecka sen:( så imorgon kommer vetrinären hem till mig och ger henne en sprutaGråter och när hunden har ätit av medisinen i 2år så slutar njurarna att fungera så det är kanske det som har hänt. Vi hämtade henne när hon var 8veckor jag var jätte liten då så jag kommer inte ihåg så mycket men efter det så har allt varit toppen hon är verkligen min allra bästa vän och helt plötsligt ska hon gå bort!Gråter

AnneN
0

skickar tröstekramar till dej

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Miss-Me
0

Jag kommer ihåg att när jag var typ 7år så hade jag henne i koppel här på gården så gick jaDet var goda tider, bara  jag och min busiga hund. Hon brukade på morgonen innan skolan när mamma skulle väcka mig så hoppade hon upp i min säng och pussa mig

TinaH
0

massor   med tröstekramar till dej

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Miss-Me
0

Tack!Gråter Men inget kommer att hjälpa. Det känns som om jag kommer dränkas i mina tårar! Jag vet inte hur jag ska kunna klara detta. Jag kann inte leva utan henneGråter

Miss-Me
0

Jag ska ta och gå en låååång promenad med Bonnie nu.

Katter3
0

Åh, vad jobbigt. Vet precis hur det är att förlora ett älskat djur…

Skickar massor av varma tröstkramar till dig.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Karmatarerskanise
0

En bamsekram till dig!

nobsan
0

Vad ska man säga. Det finns nog inget som tröstar just nu. Men du gör rätt i att tänka på alla roliga episoder ni varit med om tillsammans. Det är lika tungt varje gång det är dags. Du får trösta dej med att hunden säkert blir väldigt tacksam för ditt beslut. Eftersom Bonnie verkar ha väldigt ont nu. Stora kramar på dej. Tänker på dej i morgon.

Dior
0

Lider verkligen med dig och skickar massor av tröstkramar. Kramisar/ Therese

/Therese.

Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

V-lang
0

En massa kramar…och jag ska tänka på dig i morgon…

Miss-Me
0

jag vill lägga upp bilder här på henne men det går inte för jag hittar inte min usb sladd

Miss-Me
0

allt är imot mig!

kerstinjoh
0

En sorgens dag för dig, men tänk vad livet hade varit tråkigt om du inte hade haft din älskade Bonnie. Tänk på alla härliga minnen hon lämnar kvar.

Det är Bonnies tid att få känna sig ung och pigg igen. Hennes tid att få springa på gröna ängar, samtidigt som hon kan hålla ett vakande öga på sin lillmatte.

Många tröstekramar!

Miss-Me
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer lite bilder

Miss-Me
0

bonnie

Miss-Me
0

bonnie

Miss-Me
0

bonnie

Miss-Me
0

bonnie

Miss-Me
0

bonnie

Miss-Me
0

bonnie

Miss-Me
0

bonnie

Miss-Me
0

bonnie

Miss-Me
0

bonnie. hon har grus på näsan, hon hade precis grävt ner ett ben

Miss-Me
0

bonnie

Miss-Me
0

bonnie

kerstinjoh
0

Vilken fin gammal dam!

Miss-Me
0

bonnie

Miss-Me
0

bonnie

Miss-Me
0

Den här hunden har genom tiderna ätit upp jättemånga kaniner katter möss groder och ankungar:P

kerstinjoh
0

Riktiga eller gossedjur?

Miss-Me
0

riktiga:P

V-lang
0

Sicken sötis….men bläää hon valde då konstiga maträtter ;)

nobsan
0

Hon är jätte fin.Det syns på henne att hon haft det bra.

Mezzzanina
0

Vilka ögon hon har…Vilken vacker blick.Jag har själv fått vara med om att avliva min Shetlands sheepdog.Det var fruktansvärt.Jag kommer aldrig över det.Men han hadde blodfylda lungor, så när det var gjort så visste jag ändå att jag handlat rätt.Men jag kommer aldrig över det.

Kramar till dig

[Vargnatt-]
0

Skickar massa kramar till dig… Hon är verkligen jättefin

Vattnadal
0

Vad skönt att veterinären kommer hem till er! Det är mycket värre att åka in till en klinik, sitta i ett väntrum, och sen behöva åka därifrån ensam…

Vi har bokat tid till vår tant nu oxå. Den 2 nov kommer veterinären hem hit och hon får somna in. Vi kommer troligen att låta alla de andra hundarna komma in och få se henne efteråt, så att de förstår att hon är borta. Så fort vi är sansade nog att kunna köra bil, smiter vi till stugan över helgen.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

kerstinjoh
0

En sorgens dag!

När vi avlivade vår Bosse förra året så fick han ligga kvar i sin älskade bil när han skulle somna in. Skönt att slippa gå in till vetten.

mosadchoklad
0

Nej, vad hemskt, Jag vet hur det känns att behöva avliva sitt djur, jag fick avliva min häst, och en chinchilla. Det är värkligen hemskt. Tröst kram.