Klöveväska bra eller dåligt?
Lite nyfiken!
Vad anser ni om klövjeväska på hundar? Bra eller dåligt? Naturligtvis under förutsättning att man inte har för tung eller obalanserad "packning".. Minsta storlek på hunden, självklart vuxen då?
Anledningen till att jag frågar är att jag såg några som letar klövjeväska åt större hundar och blev då nyfiken..
😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉
Klövjeväskor är jättebra träning för både kropp och knopp och det finns ingen minsta storlek på hunden, den träningen passar alla friska hundar.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Tackar för svaret, Vilda Vittra!
Som jag trodde då 🙂
😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉
Självklart är klövje suveränt. Ska strax införskaffa mig en egen till min hund.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Klövjeväska är jättebra… så länge man skaffar en bra väska. Väskan ska bäras över skuldrorna. Inte på ryggen så att de liknar en häst med sadel… Oftast funkar även en dålig väska om man packar lätt och bara går på dagsturer, men om man ska ut på långa sträckor med tung packning så är en bra klövj a och o :)
//Ambrose
Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se