Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 410 ggr
Ellinor_ludde
0

pinsam händelse!

Idag så gick jag till hundgården, det var ganska mörkt så jag tänkte inte vara ute så länge. Vi gick in i hundgården och så kom ett par med två golden, kvinnan bara stod och tittade på medans mannen lekte med både ludde och hans hundar. Helt plötsligt springer ludde till kvinnan, tar upp benet och kissar rakt på hennes ben!!!! Det var mörkt och hon märkte ingenting! Tur det, för snacka om pinsamt om hon hade märkt det. GeneradSå jag låtsades som ingenting, och fortsatte prata.

Abico
0

Hihi, hur kunde hon inte märka det? ;P
Men jag hade handlat likadant, visslat lite oskyldigt och sedan rusat därifrån XD

Hanna 

fotoc
0

Ska jag va ärlig tyckte jag det var fegt att inte säga något. Jag hade ursäktat och sagt att jag betalat för tvätten

nobsan
0

Har också råkat ut för det. Pinsamt.Om du tittar på utställningar så har hund ägarna till hanhundar ibland fläckar på sina byxor om det blir för utdraget i ringen.

Malin-A
0

hade jag råkat ut för samma sak som ellinor så hade jag nog tyckt d vart så pinsamt så jag hade nog bara sagt, ne nu e d nog dags o gå hemåt o skyndat mig, om hon ändå inte märkte nått =)

fotoc
0

anvar för sin hund och vad den gör finns det?

Malin-A
0

klart d finns..

Ellinor_ludde
0

#5, hon hade själv hundar och hade säkert inte brytt sig om jag skulle berättat, men som jag sa var det oerhört pinsamt ^^,
Som ni kanske förstår.. ^^,

SaraC
0

Ibland får man lite panik vid sånna tillfällen och tänker inte riktigt klart för man skäms, sen kan man komma på efteråt att man egentligen borde handlat annorlunda :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Sina
0

Sånt händer & det är väl ingen större grej , betala för tvätten tycker jag är att ta i , små ungar kissar på folk ofta , men man kan inte kräva mycket mer , och det är väl samma med hundar, du kan inte kräva att dom ska mänsligt hyfs .

Jag hade nog inte sagt något heller, men jag hade inte kunnat hålla mig för skratt Räcka ut tungan

Xiox
0

#2 det är lättare sagt än gjort,

kerstinjoh
0

Mn gamle labbe Bosse gjorde så på min fot en gång. Vet ni vad min yngsta snoris gjorde då? Fick ett skrattanfall. Skrikandes

TinaH
0

hahahahaha….barn är så….SPONTANA …hahahahahahaSkrattande

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Wikstr_m
0

Om min hund hade lyft benet på någon så hade jag nog berättat.. Även om det hade varit hur pinsamt som helst.

Jag anklagar dig inte för att inte ha berättat..

kerstinjoh
0

Det borde ju blivit varmt o sköntFundersam

V-lang
0

För att sedan bli kallt och obehagligt hehe