Jönköpingsbor se hit!
Hej! Jag är intresserad av att ha en liten hundträff under någon helg med någon i Jönköping/Huskvarna/Nässjö. Men sedan efter det kanske man kan få ihop en lite större grupp? För mig är målet med att träffa lite andra hundägare och hundar att försöka få min hund lite mer van vid andra hundar.
Jag har en liten Chinese Crested mix tik på 4,5 kg vid namn Chanel. Hon är skällig av sig men lugnar oftast ned sig efter en stund. Men detta är något jag försöker jobba bort. Hon gillar inte stora bruna hundar, så helst ska det vara hundar i modell liten. Själv är jag bara 16 år så du får gärna va lite yngre också. 😃
Gå med i hundägare i jönköping på facebook :)
Kul idé!
Jag har dock en fjantig 2årig 35kilos Schäferkorsning med mycket power i, fullt ös medvetslös!
Leker snällt med mindre hundar, världens tålamod när det kommer till tikar.
Vill du träna på hennes problem med större hundar så ställer vi upp, han är dock pissgul men det gör inget va? 😃
Vänliga hälsningar Sanna.
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus 

Jag och min dvärgschnauzer Malte bor i Jönköping
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
#1 Tack för tipset!
#2 Det skulle helt klart vara intressant att få träffa er. Men för henne tror jag det är bäst att börja med en hund som är lite mindre först och sedan jobba sig upp i storlek. Men kan ju höra av mig när det börjar bli aktuellt.😃
#3 Så fin kille. Jag skickar pm :)