Hundar iFokus

Hundar

Etikett: beteende
LĂ€st 845 ggr
Ellen89
4

1st world dog problems...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ace har ett problem. Han vill ha sitt ben senare och ar inte riktigt hungrig just nu men det finns ingenstans att gomma den fran Tia. Sa han haller den i munnen ist. Och kollar pa mig om jag kan hjalpa till? đŸ˜‚ 

Vilka 1st world dog problems har dina hundar?

VildaVittra
3

Det finns egentligen bara plats för tvÄ hundar av tre i soffan nÀr matte sitter dÀr. För att ligga mattelös i sÀngen 2 meter bort Àr ju helt omöjligt.

SÄ hÀr löser Casper problemet:

Hur förberedd Àr du egentligen för krig, arbetslöshet, brÀnder eller sjukdom? LÀs mer pÄ Prepping iFokus

Tarotstollan
0

😂ja, de Ă€r för hĂ€rliga!

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

fridarebecka
8
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trassels största vardagsproblem Ă€r hur han ska kunna skydda aaalla sina leksaker frĂ„n dammsugaren?! Han blir mĂ€rkbart stressad och upprörd nĂ€r dammsugaren kommer nĂ€rmre och nĂ€rmre och han inser att han inte kommer hinna rĂ€dda alla leksaker frĂ„n en fruktansvĂ€rd död
!

[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)
AnneN
1

Mina hundars största i-landsproblem Àr nog vem som ska ligga nÀrmast mig i soffan/sÀngen och vem som ska gÄ nÀrmast mig om jag har dem pÄ samma sida pÄ promenader.

Kan Ă€ven vara ett problem hur de ska fĂ„ katten att flytta sig frĂ„n hundbĂ€dden đŸ˜ƒ

_**/Mvh Anne
**~SajtvÀrd pÄ Blandrashundar ~Medarbetare pÄ Support
_HundÀgare i Norrbotten? VÀlkommen till oss pÄ Hundhuset!

Ellen89
0

#3 haha den var bra! đŸ˜‚

JoannaLi
3

Hur man ska fĂ„ med sig Ă€lghornet frĂ„n hundsĂ€ngen till hundbĂ€dden, som ligger precis nedanför. Jappe mĂ„ste hoppa upp och ner ett par gĂ„nger, för att se till sĂ„ att det finns plats för bĂ„de honom och Ă€lghornet, och sedan mĂ„ste han kravla runt lite pĂ„ bĂ„de sĂ€ng och bĂ€dd för att planera, och sedan hoppar han upp, tar Ă€lghornet i munnen, och glider sakta pĂ„ mage ner över sĂ€ngkanten, med hjĂ€lp av baktassarna. 

Om dĂ„ hornet glider in under sĂ€ngen, istĂ€llet för ner i bĂ€dden, tja, dĂ„ Ă€r det ju försvunnet för evigt, och dĂ„ Ă€r det ju bara att gĂ„ och klĂ€ttra upp i mattes knĂ€ och ge henne stora ledsna ögon, tills hon rĂ€ddar hornet frĂ„n det hemska monstret under sĂ€ngen, och man dĂ„ kan lĂ€gga det pĂ„ sĂ€ngen igen, innan man inser att det var ju pĂ„ bĂ€dden det skulle vara, och vid det laget har man ju bara tvĂ„ alternativ. Göra om allt, eller ligga pĂ„ sĂ€ngen. Hmm, nej, matte var ju bra pĂ„ att dra fram horn, sĂ„ vi provar igen. 

Skrutthund ^^

thea_thea
2

Att man mÄste gÄ ut sÄ ofta och vara ute 6+ timmar varje dag :( Stackars vovven vill bara sova

[emmaomajken]
2

Min shih tzus problem Àr hur tusen hon ska kunna fÄ plats med tvÄ leksaker i munnen samtidigt xD