1st world dog problems...
Det finns egentligen bara plats för tvÄ hundar av tre i soffan nÀr matte sitter dÀr. För att ligga mattelös i sÀngen 2 meter bort Àr ju helt omöjligt.
SÄ hÀr löser Casper problemet:

Hur förberedd Àr du egentligen för krig, arbetslöshet, brÀnder eller sjukdom? LÀs mer pÄ Prepping iFokus
đja, de Ă€r för hĂ€rliga!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Trassels största vardagsproblem Ă€r hur han ska kunna skydda aaalla sina leksaker frĂ„n dammsugaren?! Han blir mĂ€rkbart stressad och upprörd nĂ€r dammsugaren kommer nĂ€rmre och nĂ€rmre och han inser att han inte kommer hinna rĂ€dda alla leksaker frĂ„n en fruktansvĂ€rd dödâŠ!
[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)

Mina hundars största i-landsproblem Àr nog vem som ska ligga nÀrmast mig i soffan/sÀngen och vem som ska gÄ nÀrmast mig om jag har dem pÄ samma sida pÄ promenader.
Kan Ă€ven vara ett problem hur de ska fĂ„ katten att flytta sig frĂ„n hundbĂ€dden đ
_**/Mvh Anne
**~SajtvÀrd pÄ Blandrashundar ~Medarbetare pÄ Support
_HundÀgare i Norrbotten? VÀlkommen till oss pÄ Hundhuset!
#3 haha den var bra! đ
Hur man ska fÄ med sig Àlghornet frÄn hundsÀngen till hundbÀdden, som ligger precis nedanför. Jappe mÄste hoppa upp och ner ett par gÄnger, för att se till sÄ att det finns plats för bÄde honom och Àlghornet, och sedan mÄste han kravla runt lite pÄ bÄde sÀng och bÀdd för att planera, och sedan hoppar han upp, tar Àlghornet i munnen, och glider sakta pÄ mage ner över sÀngkanten, med hjÀlp av baktassarna.
Om dÄ hornet glider in under sÀngen, istÀllet för ner i bÀdden, tja, dÄ Àr det ju försvunnet för evigt, och dÄ Àr det ju bara att gÄ och klÀttra upp i mattes knÀ och ge henne stora ledsna ögon, tills hon rÀddar hornet frÄn det hemska monstret under sÀngen, och man dÄ kan lÀgga det pÄ sÀngen igen, innan man inser att det var ju pÄ bÀdden det skulle vara, och vid det laget har man ju bara tvÄ alternativ. Göra om allt, eller ligga pÄ sÀngen. Hmm, nej, matte var ju bra pÄ att dra fram horn, sÄ vi provar igen.
Skrutthund ^^
Att man mĂ„ste gĂ„ ut sĂ„ ofta och vara ute 6+ timmar varje dag :( Stackars vovven vill bara sovaâŠ
Min shih tzus problem Àr hur tusen hon ska kunna fÄ plats med tvÄ leksaker i munnen samtidigt xD