Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 694 ggr
Malin-A
0

Natti =)

nu hoppar jag i säng, ska plugga lite i körkortsboken.. börjar ju min intensivkurs den 15 Okt. o har prov den 14 Nov.. börjar bli lite nervös nu.. men d ska nog gå bra, d ska bli kul iaf =D

sov nu gott alla små tantisar o Snorisar o ni därimellan

Lotta o Kerstin glöm inte o lägga ut videon vid trappen som går till bastun så jag lätt hittar den sen när ni somnat… Oskyldig

kerstinjoh
0

natti natti gumman!

Vilken video????Oskyldig

AnneN
0

Sov så gott, jag ska också leta rätt på sängen för jag måste upp senast 6:30 imorrn för att hinna med bussen

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

V-lang
0

Natti natt puman =)

Hrmm den är numer censurerad det vill säga den finns inte mer Oskyldig

kerstinjoh
0

botta!

V-lang
0

Totaly gone!!!!

kerstinjoh
0

fårävver!

V-lang
0

tottaly loosttt!!!

lill-jarven
0

Haha gonatt Malin!

Ska också plugga.. hällde just i mig kaffe så jag ska orka :)

Malin-A
0

jag hittade inte filmen, men såg allt spår ifrån er, ölburkar o fimpar överallt, sjömanshattar o slipsar.. gick d vilt till?? =D hahaha…

V-lang
0

*rap*

kerstinjoh
0

*öh* är det fredag idag??

V-lang
0

Usch vilken smak i munnen….har nån gått in och dött där Fundersam

Malin-A
0

kerstin det är Lill Lördag idag… ikväll igen??? =)

kerstinjoh
0

Å herregud!!!!! Igen???

LOTTA!!!!!!!

V-lang
0

Kan bara säga en sak " skotta över mig och ta fram mig nästa år" Förvånad Jag orkar inte med nå mer lill-lördag, kort-lördag, mini-lördag, lång-lördag, måndag-lördag, tisdag-lördag åhhh gud vad alla lördagar heter *stön* Jag har ju inte repat mig från tisdag-lördagen en Skrikandes

Malin-A
0

haha måste va tufft liv o va tantis =P

V-lang
0

Om du bara visste *fnys*

Malin-A
0

tur jag har måååånga år kvar innan jag går in i tantisstadiet Skrattande

kerstinjoh
0

Gå o lägg dig Lill-Kerstin och säg inte ett ord förrän du blir tillfrågad.Räcka ut tungan

Lotta! Kan inte jag få låna din isblåsa???? Ajajaj!

Malin-A
0

haha oj va ni hade saknat mig då =)

V-lang
0

Åhåhåhåååå Kerstin jag har fastnat i frysen, jag kröp in ett tag för att svalka av huvudet men lyckades fastna…..hjälp jag kommer inte loss!!! pust, stön, stånk….vänta nu hehe jag kom åt avfrostningsknappen så nu är jag snart loss Oskyldig

Jag kommer kutande så fort jag kommit loss och simmat ut från köket….*skäms* var ett tag sedan ´jag frostade av frysen Generad 

Isblåsan ligger i hallen på skohyllan, där du la den sist du lånade den Skrattande

Malin-A
0

hahaha va d så mycke is i din frys?? =)

V-lang
0

Hrrrmmm en del, men jag kom in med huvudet och ena armen iaf Generad Men du vet ibland är det bra att ha, och Kerstin och jag delar systerligt ibland men det var ett tag sedan….har blivit lite trångt på slutet förstår du Oskyldig

Malin-A
0

haha kan jag förstå =)

när vi frostar av frysen brukar vi alltid ställa in en stor gryta me kokande vatten så smälter allt mycke fortare =)

V-lang
0

Meeee jag som trodde det räckte med ett kokande huvud som var varmt efter en helkväll ute Oskyldig