Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1385 ggr
Nattis.
0

Nerstämd, saknad?

Hej! Jag jag två hundar som heter Simon och Ida, dom bor tillsammans men ibland bor ida bor hos min pappa och Simon hos min mamma, idag märkte jag på Simon att hon var lite nerstämd och tråkig inte lika lekfull som han brukar vara, Ida är inga problem på men Simon sover och knappt hälsar på en när man kommer hem, saknar han kanske Ida då eller varför är han så nerstämd?

VildaVittra
0

Regnar det? Hundar brukar vara extra trötta när det gör det.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Frida B
1

#1 Haha då ska du se min hund när det regnar. Han blir (tyvärr) piggare. Han går från en duracellkanin till en speedad duracellkanin.

Har ni gjort någon förändring i vardagen? Bytt foder, bytt jobb, känner du dig nedstämd?

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Karmatarerskanise
1

#0 om detta är något nytt, själva beteendeförändringen, och det inte går över skulle jag kolla upp det. En sjuk hund beter sig på det viset.

Karmatarerskanise
3

#1 "Brukar"

Enligt vem?

Lon@
0

Tycker också att du ska kolla upp det, visst kan hundar sakna varandra men det kan också vara något som är fel.

Matte till jaktlabben Nikka och cairnterriern Charlie.
Lon@ och Lonaa = samma person, problem med inloggning!

VildaVittra
0

#2 Ingen regel utan undantag. 😎

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Karmatarerskanise
2

#6 Knappast undantag.

Frida B
0

#6 hela den hunden är ett undantag.. 😂

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)