Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 643 ggr
MiloochWIlliam
0

Konstigt

Hej, jag har en hund som är fyra år gammal. Idag när en hund som han brukar leka med skällde (vi var inomhus och hunden var ute med sin ägare) hunden skällde i ca. en minut, jag skulle sen gå in i mitt rum då jag öppnade dörren och min hund kom springande in och gömde sig under min säng. Han skakar inte, utan bara sitter där i ca. fem minuter tills han går och gömmer sig under mitt skrivbord. Han har hållt på i några timmar och förstår om ni inte vet vad det kan vara men kanske någon vet på ett ungefär? Tacksam för svar.

Vinn hundgodis på yorkshireterrier ifokus! 

[Kaoskaos]
0

Du får nog förklara mer ! Hur betedde sig hunden när ni var ute ? Hände det något när ni gick in ? Osv

MiloochWIlliam
0

Vi var inne när vi hörde hunden skälla efter det så gick jag till mitt rum och det som jag skrev hände.  #1

Frida B
0

Känn igenom hunden om han verkar ha ont, har fått små bett eller liknande. Annars blev hunden nog bara skrämd. Men håll koll på hunden så att allmäntillståndet inte försämras, hunden slutar äta/dricka osv för då kan det vara någonting som hänt.

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

MiloochWIlliam
0

#3 Det ska jag göra, tack för svar!

Wellcraft
0

Låter som hunden blivit stungen och vidare rädd för en fluga eller dyl.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund