Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 690 ggr
Liss
0

godmorgon 2/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon folket!!

Jag sitter här och är skit förväntansfull.. ska snart springa och sminka mig för att sen åka iväg i 3 timmar till Uppsala. Jag hoppas verkligen att allt går bra, så jag får hem min lille kisse.
Fick ju som sagt veta av uppfödaren att han är jätte blyg, så de gör mig ännu mer nervös.. ecko- jätte energisk och PÅ, Móri(kissen)- Jätte blyg och pluttig:P hum…

Sen när jag kommer hem blir nog alla mina timmar till dem två, för att få dem att funka ihop. Och desutom kommer min "soldat" ikväll med.. pust! Så kommer nog inte vara här inne allt för mycket idag och imorrn:P

ha de bra allesammans..Kram

(en puff JohannaK har gjort till Móri)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

lill-jarven
0

god morgon!

min dag består av plugg, plugg och lite mer plugg, ska kanske åka en sväng till granngården och köpa pellets till kaninen om jag känner att jag har tid.

hoppas allt går bra idag Lis1 :) ge ecko lite pepparkakor så han är snäll mot kissen, det funkar alltid. :P

[Vargnatt-]
0

Hoppas allt går bra med kissen och att han och ecko kommer överens :)!

Själv är jag på toppen humör idag :). Det är vackert ute! Kyligt, lite dimma och så lyser solen på det! Var ute på kort promenad med Aramis nyss och kände lugnet i hela kroppen :). De stunderna är guld värda :).

Så har jag märkt att Aramis är bra träning för min mindre sociala sida :P. Har nog aldrig pratat med så många främlingar som jag gjort sen vi skaffade honom :).

V-lang
0

Hihi din dag blir en toppendag bruden, jag är allt jäkligt avis…synd att man har åldern imot sig *suck* Ja nu menar jag inte att skaffa katt utan att skaffa sig en soldat *himlar med ögonen*

Och nu vill jag att du delar med dig av alla smaskiga detaljer i morrn, för det är väl det närmsta man kommer en soldat ;)

kerstinjoh
0

*asg* knäppgök! jag trodde att du var för gammal för att skaffa katt.

V-lang
0

*fnys* Vem vill ha en till katt efter en Doris…INTE JAG! Men att tacka nej till en soldat hehe…då vore jag verkligen en knäppgök *asg*

Undrar om Lisette delar med sig….hmmmm jag ska ta och fråga i morrn tror jag Fundersam

Malin-A
0

haha Lotta du e la för go, du får säga till din man o klä ut sig i soldatkläder =P

V-lang
0

Tror inte han ställer upp på mina galenskaper, och förresten han är inte lika ung och snygg Förvånad Upps vad det slinker ur en ibland….Nicki din babblande höna det är ditt fel…du smittar!!!!!

kerstinjoh
0

Du det är dags för en ny Danmarksresa. Tänk den sjömanen vi träffade där *himlar med ögonen* Visst hade han uniform??

Fattar inte varför han är så dimmig i mitt minne.

V-lang
0

Ja visst är det konstigt…jag har bara ett diffust minne av ett par skor tror jag…var det en sjöman? Såg du en hel uniform Förvånad

Du vi lär nog åka igen och den här gången lär vi ge sjutton i öl kaggarna och ta glas i stället…

Vi kanske hade jätteskoj och inte minns det, undrar vad han kommer ihågGenerad

kerstinjoh
0

Men var det inte sjömanskläder som låg på bingen?

Malin-A
0

men denna gången får ni allt ta med oss också =D

Malin-A
0

men denna gången får ni allt ta med oss också =D

kerstinjoh
0

Fnys!!!!

Meningen är ju att jag o Lottisen ska ha skoj!!! Inte kan vi släpa på ett gäng snorisar då?

HemlisPst…Lotta, tror du sjömännen skulle se oss om vi hade snorisar med oss?

V-lang
0

Jooo nu när du säger det…men vart tog karln vägen då, han kan ju inte sprungit ut näck hmmm Fundersam stog det lilla runda fönstret öppet när vi kvicknade till eller drömde jag det?

Men lilla Malin det går inte förstår du…det är snorisförbjudet Oskyldig

Men en annan gång om vi ska tll Legoland eller Disneyland…Då får du följa med Skrattande

Malin-A
0

legoland.. naee.. men disneyland JIPPII.. har alltid velat åka dit,

men vi e stora nog att få följa med er på rajtan tajtan nu faktiskt.. =)

kerstinjoh
0

Jösses. Då var det inte en brevlåda.

V-lang
0

Ojojoj Kerstin tänk om vi var på nån löpsedel…men var han så smal Förvånad,vilken tur att jag bara såg skorna Fundersam Men det är som dom säger allt är snyggt när man är full som en kastrull Cool

kerstinjoh
0

En sjöman med ett brev i rumpan?

Nä, nu byter vi ämne inte ett ord till om Danmarksresan!!!

V-lang
0

Om vi viskar då???? *ASG*

Malin-A
0

joo mer om Danmarksresan tack.. vill höra alla slajmiga detaljer =)

V-lang
0

Jag tror Kerstin fick ångest Hemlis

kerstinjoh
0

Generadnä, sitter bara här bakom fotöljen o skäms.

V-lang
0

*viskar* Vad skäms du över vi kommer ju inte ihåg nått…eller har du fått en flaschback? Hemlis

kerstinjoh
0

Nä, men sjöman Snorre har skickat en film!Generad

Malin-A
0

JAG VILL SE FILMEN NUUUUUU  =D

V-lang
0

Oooo nej vad är det du säger, ska vi mötas i bastun på krismöte eller?Förvånad

kerstinjoh
0

Pust, pust….är på väg. Kris!!!

V-lang
0

Oooo may gaaaaaad…..pust, stön, stånk….jag kommer jag också!!!!

kerstinjoh
0

Har du lagt in ölen på kylning i bastun?

Malin-A
0

o jag står själv ingen Lisette som kan hjälpa mig, Emma verkar inte va här heller o Nicki har hon somnat??

får väl försöka sno filmen själv då.. så drick ni i lugn o ro måååånga öl så somnar man gott =D

kerstinjoh
0

Mummel, mummel, pst, mummel. tisselitass. Åh, nä, schyy.

V-lang
0

Mummel, tissel, mummel, shhhhh, fniss, mää, näää, va! mummel, hrrrmm…

Malin-A
0

Cool

kerstinjoh
0

Hih, gjorde vi, tissel, hahaaaaa jösses mummel, schhh, hh…

V-lang
0

Usch då….vilket är uppåt? mummel, hahaha…tissel, mummel…men Kerstin då! hmm..

kerstinjoh
0

hihi…vad skulle du göra i kristallkronan???

V-lang
0

*ASG* Jag har ingen aning, prova nått nytt kanske Flört Gick rätt vilt till ser jag, men vad gjorde du med vasen där? Räcka ut tungan

kerstinjoh
0

TinaH
0

lotta och kerstin…..psssst….

jag har låst in sjömannen i säkert förvar i mitt förråd, så vi ka ha honom i fred för snorisarna, och att vi kommer tryggt i väg på hans hemliga färga…

Vi ska ha såååå skoj utan snorisarna, och efter som jag bor närmst, så står jag givetvis för övernattningen första natten här hos mig, så vi kan ta väl hand om sjömannen! :-)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

kerstinjoh
0

psst, Tina. gör dig av med honom, han vet för mycket!Oskyldig

V-lang
0

Ahaaaa istället för att sticka huvudet i sanden stoppade du ditt i vasen, du är smart du *fniss*

Men du! Varför stog han med foten i toastolen och såg ut som en gök? det har jag fortfarande inte kunnat lista ut…jag har tänkt så det knakar men fortfarande inte kommit på det…mycket märklig man Fundersam

TinaH
0

kerstin

han vet ingen tingen.

har både öronproppar och ögonbindel och handbojjor på honom….

så han är sååå snller så… =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

kerstinjoh
0

Fundersamhm?? var inte det brorsan hans?? Den enbente??

V-lang
0

Ack ve vad har du gjort Tina? Gör dig av med honom i rödaste rappet han är hetare en en kokt potatis!!!

Den rackarn har filmat oss i en mycket prikär situation och gjort kopior som vi nu är ute och letar land och rike efter Cool