Hundar iFokus

Hundar

Etikettskaffa-hund
Läst 1684 ggr
Lia
2

Felicia!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är Felicias egna lilla tråd! Ja, jag har döpt henne till Felicia Semla Helle [Efternamn]. Felicia vet jag inte hur jag kom på, men hon ser ut som ett litet bakverk, och då måste hon ju vara en semla! Helle döpte uppfödaren henne till. Lite kul att min granne också heter det, inte så vanligt haha. Hon är en dansk-svensk gårdshund som blir 7 veckor i morgon. Det betyder att jag får hämta min lilla plutt om lite drygt en vecka! Åh, så spännande! Tills dess - och efter också så klart - får jag se till att lägga upp bilder på henne.

På denna bild var hon bara 3 veckor gammal, den lilla plutten!

Personlighetsmässigt är hon busig som få, gosig som tusan och helt underbar! Hon tog sig tydligen mest plats i syskonskaran, så hon har vuxit ordentligt och är riktigt ståtlig nu. Men trots att hon är så busig vet hon minsann att om man biter i fingrar och tår så biter man snällt. Hennes ena syster däremot är en riktig haj, haha! Så ja, den mest perfekta hunden med andra ord!

Lia
8
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Till attack!

Detta var igår 😃

Lia
3

Vilken kaxig liten skit, sno ben från mamma, vilket sätt! 😍

Lia
3

Syrran hjälper till!

Lia
1

Och där försvann de!

Lia
3
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Tittut! 😃 Namnam.

Cahira
1

Vilken sötnos!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Ellen89
1

jattesot!!

[Tilde]
1

Åh så gosig hon ser ut! 😍

Fransu
1

En riktig sötnos! ❤️ Vilken fin färg och teckning hon har. Gillar namnet Felicia, passar henne.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[Forest]
2

Kul att hon fick en egen tråd, jätte fina bilder du tagit på henne hon är verkligen sockersöt och ser ut att vara en glad busig liten valp 😍 Håller med 9 tycker hon har ett fint namn som passar henne bra 😃

imsuchadiva
1
Lia
1

Tack alla! Ja hon är en riktig ängel! Och nu är det endast 24 timmar kvar tills jag har henne i min famn! Åh!

[[dvärgkaniner]]
0

Så söt hon är! 😍

jagvarkreativ
0

Så vacker!

Lia
2

Älsklingen är på väg hem…

Lia
3

Det var för varmt i solen så nu svalkar hon sig och sover på golvet

Cahira
0

Grattis till tillskottet och att det äntligen är verklighet! Hon är så sjukt söt!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Lia
2

#17 Ja tack det är hon verkligen! Jag kan knappt fatta att jag har denna lilla bredvid mig!

Fransu
0

Åh, så söt hon är. Bedårande verkligen. Kul att du äntligen fått hem henne. Gick hemresan bra?

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Lia
0

#19 Ja det var långt, nästan två timmar, men hon sov så skönt hela resan! På lite mer än halva sträckan stannade vi hos min bror för att pausa. Hon var väldigt vinglig ett tag, samma när vi väl kom hem, men annars var allt frid och fröjd :-) Hennes ena syster skulle åka enda till Stockholm! Så det var ju många timmar för det lilla valpen.