Julius K9
Någon som vet vart man kan hitta billiga Julius K9 IDC sele? Om jag inte hittar någon billig så funderar jag på originalen, går bröstdelen att ändra något? Tycker den ser ut att pressa mot halsen. :s
Letar och undrar jag med!
Kollat på pricerunner?
#2 Ja det har jag, men de flesta billiga är antingen fel storlek eller utgått ur sortimentet. :/
Petsonline säljer selen för 179 kr, vet inte vad den brukar kosta/vad du tycker är billigt men jag tycker själv det låter väldigt billigt 🙂 De verkar ha den i en hel del färger också så kan vara värt att kika på!
#4 Rättar mig själv lite, tydligen är vissa färger dyrare än andra 🤔
#4 Färgen har inte jätte stor betydelse så ska kolla upp sidan och se vad det kostar i storleken han ska ha! :)
Det är storlekarna som skiljer i pris. De minsta är ju de billigaste..
#7 Haha såklart! Lite vilseledande på hemsidan men jag tyckte det lät konstigt att vissa färger skulle vara dyrare än andra 🤔😂

#8 Om man kollar på bilderna så ser man att de som är dyrare bla har en annan typ av reflex på bröstbandet + handtag på ryggen.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag köpte min beg på en fbgrupp där man säljer hund och katttillbehör.
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 

#10 Har kikat runt i de grupper som jag har hittat, men finns ingen som säljer sådan sele för tillfället. :c
Kolla tyska eBay! Det är ofta billigare där :)
Undrar också, alla selar för medium hundar har gått ur lagret i de online butiker jag kollat på, vill köpa till min tik.
Bröstremmen går att förstora/förminska då remmen är av kardborre. Vilken storlek är du ute efter? Jag har en svart IDC strl 1 dragsele som jag tänkt sälja. Sen när mallen vuxit på sig lite till kommer jag att sälja hennes orange'a IDC sele strl 0. Synd att jag hann sälja hennes skyeblue sele strl 0 Nyligen. den var i nyskick.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Här är bild på IDC dragselen jag säljer. 400 kr vill jag ha för den då den är helt ny.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Zooplus har haft k9selar till ett bra pris, har dock inte kollat på sistone men kolla upp både den svenska och danska sidan då det kan skilja sig i pris! (glöm inte att omvandla till svenska kronor på den danska sidan, deras kr menar danska kronor, vissa tror att de visar det svenska priset ;) )
#14 Tyvärr alldeles för stort, han ska ha mini-mini :( #16 Ska kolla upp det! Tack!
Min ska ha mini mini eller mini. Vad har du för ras?
#18 Jag? En tibetansk spaniel, inte så lik rasstandarden dock. :)
Om det är någon intresserad så har jag en IDC powerharness i storlek mini som jag kan sälja för runt 150 kr (ink. frakt/porto) :)
TS: Hoppas du hittar en! 🙂
PM #20
Någon som beställt ifrån redzoo.dk? Blir det tullavgift om man beställer ifrån Danmark?
Såg precis att det inte gick att få till Sverige :/
Någon som köpt ifrån Globaldogshop.com då? :)