Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 505 ggr
Malin-A
0

Godmorgon 1/10

jaha då va vi inne i Oktober nu då.. d går fort, snart dags o börja handla julklappar..

nu ska jag lägga mig o sova en stund.. äta lite frukost först =D

[Vargnatt-]
0

Jag har redan börjat handla julklappar ;)

Liss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

haha.. ni är ju fullkomligt knäppa!:P jag har inte ens sparat till sånt.. usch! Mina syskon kommer få något hemmagjort tror jag:P haha! (låtsas att jag är fem år)

Jaha, nu är jag hemma från frisören.. gud vad snyggt de vart då:) Blev mörkt rödbrun i botten med svart på sidorna .. de som är framför öronen eller vad man ska säga. Och tjocka "slingor" med blont lite här och var:P låter lite wierd.. men jaja

IMORGON ska jag hämta min kisse!!!:D:D wiiie.. ser fram mot de så jäkla mycket. tjohoo!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

lill-jarven
0

Lis1: Shit ska du ha en sån katt ångrar jag nog mig om att du får flytta hit om du vill ;P Haha nä den var söööt

Jag har varit i skolan och pluggat inför torsdagens tenta och ska strax tillbaka dit, är bara hemma och rastar hundarna :)

Liss
0

Hörru du malin! nu passar du dig:P annars får du karate ecko på dig.. klart min lille kisse är söööt. Bara att han är liten bäbis, så han har ju inte så mycket hår än:P haha!

[Vargnatt-]
0

Vadådå, måste ju börjas i tid ;). Men jag ska också göra lite julklappar själv, har hört mig från bland kompisarna och det vore uppskattat av dom :).

Awww är det din katt på bilden?? Så otroligt söt! :)

Malin-A
0

haha Lisette du får rita varsin teckning till dom =D hahaha..

ohh han e ju bara för söt kissen =)

Liss
0

hahaha.. jaa jag gör en teckning till dem.. som de står "god jul" på med en liten tomte:P haha.. DE tror jag dem uppskattar..

vargnatt, jajamesan.. de är min lille kisse på bilden, som jag hämtar imorgon.
Visst är han sööt:) Min lille Móri:P

[Vargnatt-]
0

Hörru Lis1 menar du verkligen att han heter Mori? :P

Malin-A
0

d e billigt o bra iaf =D

nee d e jobbigt me klappar, d kostar massa pengar o man kommer inte på nått o handla heller..

Liss
0

jajamensan.. eller alltså stamnamnet i papprena är Stern Von Esten och han kallas Sän-sän.. men jag ville gärna ha ett eget namn på honom också..  Man måste ju inte kalla sin katt efter stamnamnet. Så då tänkte jag Móri:)

Vadårå, läser du "häxmästaren" kanske?:P

[Vargnatt-]
0

Haha häftigt ^^ Min kisse heter ju det! :P

V-lang
0

Åhhh fy vad söt han är Lisette, tänk vad fort det gått…jag längtar till jag får gosa med lillkillen…mums =)

Julklappar *stön* Usch jag gruvar mig men när jag väl tagit mig ner på stan så tycker jag det är jättekul, men den här julen blir nog rätt enkel barnen har blivit så stora så dom tycker nog det är roligare att få pengar och kuta runt på mellandagsrean och shoppa loss själv. Men vi får se vad dom säger, men nå små prylar vill jag nog allt köpa annars blir det ju inget kul ;)

Nicki
0

Jag har varit så duktig så. Har redan köpt klart till 3 personer iallafall.
Men det är en hög kvar

AnneN
0

Julklappar köper man max 1 vecka innan jul =P

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

V-lang
0

Nu ni brudar när vi väl började prata om det, jag har köpt mina första julklappar Skrattande Visst är jag duktig?????

Liss
0

haha, som sagt.. nu är knäppa! som bio säger.. de köper man några dagar före.. men helst några dagar efter.. på efterdags rean;P

jamen visst är han söt lottis.

haha.. vargnatt, heter din kisse me móri? är de också efter böckerna eller? haha.. och jag som trodde jag var originell

V-lang
0

Han är gudomlig Lisette, gissa om jag längtar ;)

[Vargnatt-]
0

Japp min katt heter också Móri :P Och det är efter böckerna ;). Tyckte så mycket om honom i böckerna så då fick katten heta det, trodde aldrig jag skulle höra om en annan katt som hette det :P

V-lang
0

Isfolket var ju så bra så självklart ska man använda namnen ur dom böckerna….just nu önskade jag att jag hade dom så jag fick läsa om dom fast jag läst dom säkert 3 ggr hehe

Liss
0

haha.. va roligt vargnatt:) Men vi är nog dem enda två som döpt ett djur efter honom;P tss.. tror vi jaa.. Neh men jag gillar också honom i böckerna.. gillar Dolg också.. men han har så svårt namn. Och dessutom gillar jag mörka namn.. och Móri är lite mörkt.. betydde väl gengångare eller nått?:)

Hihi.. jaa vad tror du jag gör till imorrn då Lottis?? Pratat med uppfödaren jätte mycket nu över mail. Och hon säger att han är blygg:P haha! snacka om kul då.. ecko är jätte på och katten blygg!!! pust!

föresten är de "häxmästaren" och inte isfolket;P men du kan få låna böckerna om du inte har dem:)

V-lang
0

jaha ja senila dementa tanten som läst alla böckerna och inte kan hålla iorning på namnen…är det nån som kan trolla bort mig NU!!!!

Menar du Isfolket? :)

Liss
0

haha.. lilla söta lotta.. inte tänker jag trolla bort dig. Du är för gooo:)

japp

[Vargnatt-]
0

Gillar också mörka och lite ovanliga namn :) Och då är ju Häxmästaren och Isfolket perfekt att söka namn i ;). Försöker få sambon att gilla endel namn därifrån, den dag det blir dags för barn och så Oskyldig
Hum, jag har för mig att det betydde dödlig, eller odödlig, eller så var det gengångare. Minns faktiskt inte, är för länge sedan jag läste Häxmästaren :(

V-lang
0

Hehe släpp mig inte på böckerna när jag kommer bara för då fastnar jag ock blir okantaktbar *ASG*

Liss
0

jaa alltså jag läser dem ju nu.. men tror de var gengångare,, eller så var de mörker nått?:P

Jaa jag älskar namnen i isfolket och så.. jag fick iaf min fd att gilla vissa.. tex Saga och Sander. Men jag älskar ju Dominic!!

Liss
0

haha.. som tur är har jag dem inte hemma.. utan dem är hos mammsen;P hihi

[Vargnatt-]
0

Haha något åt det hållet var det iaf! :P

Jag försöker inpränta namnet Vinga i sambons huvud, det går framåt sakta men säkert :P. Älskar också Dominic men där tar det tvärstopp hos killen! :(

V-lang
0

Tur för dig då *skämtar* Alltså dom där böckerna skulle man kunna läsa hur många gånger som helst och aldrig tröttna på dom heller =)

Liss
0

hehe neeh.. jag har läst dem alla fem gånger tror jag:P

Men de är första gången me "häxmästaren" ..

Jaa just de, vinga är ju skit fint me:) neeh de tog stop för min vid Dominic me.. han trodde de var ett tjej namn:P men nått som är liiite väl är väl Villemo;P

[Vargnatt-]
0

Finns så många fina namn, kommer inte ihåg alla jag gillar när jag int har böckerna med släktträdet framför mig :P.
Min kille tyckte också det lät som ett tjejnamn! Jag förstår inte vad som låter tjejigt med det :O

Liss
0

jaa, jag måste me ha släkträdet framför mig:P haha.. fanns de inte en Vilda me?? hum.. vad hette den blonda lille djuväulen? hon som var lite knubbig som ung och sen lura massa män:P

neeh, enligt min fd. var de att tjejen på fortet hette Dominic.. hon som hade tigrarna;P

[Vargnatt-]
0

Jo just ja, Vilda tycker jag också om. Hum…var det kanske Vilda som gjorde det? Eller nej, var det Tula kanske?

Gjorde hon det? :O Oj det minns jag inte

lill-jarven
0

#4 haha jaa skicka karate ecko på mig! hade varit kul att brottas och kramas med den lilla plutten ;P

På tal om att köpa julklappar så är ju det det bästa som finns! :) Måste också börja snart så att ekonomin inte blir allt för lidande i december

Liss
0

jaa, de var Tula jaa.. Vilda är väl släktingen som vart tillsammans med .. ähhh.. kommer ju inte ens ihåg hans namn.. nu är jag visst rätt tom i skallen..

Liss
0

tss.. du skulle vilja de va?:P de skulle nog inte ecko heller misstycka

[Vargnatt-]
0

Vinga blev iaf tillsammans med Heike, och de är ju släkt, visst var det så? :P

Liss
0

jaa så var de jaa:P Heike heter han ju.. pucko!! (jag alltså)

[Vargnatt-]
0

Nä men int lätt att komma ihåg den där släkttavlan inte :P