Byxor från Engelsons?
Hejsan! :)
Jo jag letar efter ett par relativt biliga fritidsbrallor som man kan när man är ute med vovven i skogen osv. Kom in på engelsons.se och såg dessa:
http://www.engelsons.se/byxor-1/bobergs-byxan-dam
duger dom tro eller har ni några andra tips?
Kan ju inte säga hur just dessa byxor är. Men Engelssons har väldigt gott rykte iallafall
Var rädda om varandra
Jag själv har handlat mycket från engelsons och kan bara säga gott om deras produkter. Nu är jag kille men jag tror inte det ska vara någon skillnad på tjej och killarnas kläder i butiken. Däremot har jag inte köpt så billiga byxor som du väljer utan det har legat vid 400-500 kr.
Jag köpte två par av just den byxan för två veckor sedan. Jättebra byxa, känns slittåliga och är bekväma. Har bra rymliga fickor. Däremot sitter dom inte så snyggt på mig. Känns som att dom är gjorda för tjejer/kvinnor med lite mer rumpa och höfter än vad jag har. Kanonbyxa annars!
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#3 aj då, jag som inte har någon rumpa alls!! haha. Tycker du att dom är normala i storleken annars eller ska man ta en storlek mindre/större än vad man vanligtvis har? :)
Då är vi två som inte har mycket till rumpa. 😃 Storleksmässigt är dom ganska normala skulle jag säga. Jag är 164 cm och väger 53-54 kg och tog storlek 36, och dom sitter bra i midjan. Hade funkat även om jag var lite längre. Är du mindre än mig så blir dom för stora skulle jag tro.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#5 nämen se där då är vi exakt lika långa och väger runt samma så då tar jag också ett par 36:or. Satt o velade mellan det och 38 nämligen. 👍
Nu har jag inte just dom byxorna du länkade men jag besökte deras fysiska butik för några veckor sedan och köpte byxan som heter Fritidsbyxa Duved. Jag är så fruktansvärt nöjd med dem! Kommer helt klart köpa fler byxor från Engelsons i framtiden. :D