Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 534 ggr
Liss
0

gokväll/gomorgon 29/9-30/9

Hallå allesammans.

vad syslar ni med egentligen.. de har väl aldrig ekat så mycket här inne? har ni liv menar ni.. Men JAG har ju inte det.. så ni får faktist offra er för mig:P

Jag har nog haft världens tråkigaste dag. De har vart mörkt ute hela dagen och småregnat.. och humöret blir där efter.. skit, helt enkelt!
Jag vaknade också av ett roligt sms från min syster om att jag ska betala all bensin på tisdag, när vi ska hämta min kisse..
jaa precis vad jag behövde.. tjoho:P

vad har ni gjort då/ gör ??

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Vargnatt-]
0

Jag är här! :P

Men har haft likadan dag som dig tror jag, pissväder och pisshumör! Det är tur man har katt och hund som kan pigga upp en lite iaf.

Malin-A
0

jage  ju här me =D

jag har jobbat o jobbat o jobbat.. tråååkigt men har tjänat nästan 800 på bara några timmar =D

Rommel
0

Ah, äntligen litet människor. Har suttit här och suckat över tomheten hela kvällen. Vad gör ni allihopa när jag vill att ni ska vara här? Jag är ju inte här så ofta, så ni får allt passa på, om ni vill prata med mej! :-P

Liss
0

nemen titta.. tre stycken iaf;P haha..

jaa de är skit mätt idag.. jag gick och la mig vid tre igen och vaknade vid sex. haha.. orka inte med dagen.. de var ju iaf mörkt:P
de har ju inte vart någon här heller.. så har inte haft nått att göra..

ecko jaa.. de är tur man har honom..men han har nog med haft dåligt humör idag.. gnällt konstant tror ja:P

Rommel
0

Nähmen vad!! Jag har haft en underbar dag. Promenerat med hundarna, lekt med dem, tränat med klicker, litet trix. Vi har haft det urskönt.

Tog en "kaffekask" tillsammans med sonen, nu dricker jag på en cider, från "apoteket" hehe.

Liss
0

blöö dig vintisen! :P hehe.. de är en skit dag.. super kallt ute, blåser, är mörkt hela tiden och små regnar hela tiden.

Rommel
0

Lis1: Nånå, inte vara så negativ. Släpp loss litet positiv energi. Skaka på dig och tänk att du ska fånga dagen. Den kommer aldrig tillbaka. RYCK UPP ER! SURPUPPOR!:-D

[Vargnatt-]
0

Jag håller med Lis1 :P Inte alls varit en bra dag idag, jättetrist väder och sambon har jobbat hela dagen, han jobbar fortfarande =/ Så har inte alls haft kul idag, katten och hunden har mest sovit, de har nog inte heller varit på bra humör

Liss
0

hih.. neeh. Vi människor färgas av vädret.. och djuren färgas av oss.. så då blir hela vardagen bara BLÖÖH:P Bättre att sova bort den då..

Och vadå fånga dagen? Har ju tusan inte vart någon dag.. allt är bara mööörkt;) haha! JAG, sur? neeh inte alls.. bara allmänt tråkig

Rommel
0

Lis1: Du har så rätt i att djuren färgas av oss, hur vi känner oss. Just därför har jag haft glada hundar i dag. I morse när vi tog morognpromenaden klädde jag mig i både regnbyxor och regnjacka, sen gick vi den vanliga rundan. Alla blev avtorkade då de kom in. De älskar sina handdukar. Och jag var inte alls våt, För jag hade ju rätt klädsel för vädret. Sedan har vi lekt inomhus, och när de varit uppehåll så har vi varit ute och lekt. solen tittade fram en stund i eftermiddags också.

Nu drar jag mig tillbaka, ska sova för att orka gå upp tidigt imorgon för att ta en prommis.

Godnatt-.

kerstinjoh
0

Gäsp, gäsp…..har jobbat. Å nu orkar jag inget mer!

V-lang
0

Och här var det livat och glatt ser jag *ASG* Ni hade roligt ett tag iaf…..igår var verkligen ett riktigt dassväder men som tur var så var det min hund som smittade mig med dåliga vibbar hon hatar dåligt väder sen spelar det ingen roll om jag har bra regnkläder Oskyldig Och gissa om jag är glad för det Skrattande