Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 694 ggr
Malin-A
0

O.T. Hemskt =(

va ute på stan innan o snurra lite, så ser vi en katt som vi sett innan vandra runt i stan, mest troligen en vildkatt, så ser vi denna katten ikväll, sittandes mitt i vägen o äter på en slängd kebabrulle, den flyttade sig knappt när vi kom körandes utan fick väja, o då sprang den till kanten, så kör vi o vänder o ser att katten springer ut igen o sätter sig o äter, då kommer en bil o kör rätt över kanten, o man såg att katten satt mitt i vägen, d va inte så att den satt gömd, verkade som att bilen sattsade på katten.. vi tog reg. nr. för han i bilen bara körde iväg, o så ringde vi polisen, ifall dom hade behövt skjuta katten, men den dog på plats.. =( så himla hemskt, kattens hunger tog död på den Gråter

Naquita
0

jävla idoter de finns.ANMÄL dom som körde på katten! även om det inte händer ngt, syns det i statistiken.

TinaH
0

sicka jävla idioter…jag skulle kunna göra samma sak med dem…..ANÄML DEM!!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!SkrikandesGråter

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

kerstinjoh
0

Stackars lille kisse.

Katter3
0

Att det finns sådana ¤&#/"%^*¤%& människor! >:@

Stackars, stackars kisse.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Malin-A
0

Polisen stoppade killen som körde, han hävdade bara att vi hittade på o han hade inte alls kört på någon katt, visst möjligheten kanske finns att han inte såg den, men då borde han inte svarat me o bli arg… jag hade iaf inte svarat me o bi arg om nån sa till mig att jag kört på en katt, o sen borde man höra d, d blir ju en liten duns när man kör på nått, han körde en avställd bil d va d ända polisen kunde säga till om..

Alexandra13
0

J'vla människa!! Man kan ju inte köra på ett djur man ser!! Det är ju för j*vligt!

lena1
0

visst sjutton måste det blivit en duns, jag råkade köra över en igelkott för många år sedan,och bara det blev en duns och jag mår dåligt av det ännu ibland, man känner ju att man kör på något som lever definitivt

[Saarah]
0

#6 Det är ju inte säkert att han ens såg den, det var ju kväll och kanske mörkt.

stellina
0

Vilka empatilösa människor! Hur kan man göra så!!!!

SaraC
0

Det är klart man märker om man kör över en katt, såklart. Visst om man inte ser den kanske man inte kopplar att man kört över ett djur och kanske inte tänker mer än att det var något annat, men kör man över en katt så pass att den dör av skadorna så kan man aldrig säga att det kändes som att köra på en plan väg..

Tragiskt med katten och ännu mer tragiskt att många gånger när sådant händer så "skiter" folk i det. En olycka kan hända, men jag tycker man ska ta sitt ansvar i den mån man kan.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

lena1
0

6,jomen även om det var mörkt så borde han stannat och kollat vad det var för något…..och skillnaden känns mycket väl om man kör på ett levande djur eller en död tingest …

Liss
0

Fy tusan vad känslokallt! Helt jävla otroligt att de finns människor som gör så. Som ni säger, även om han inte sett de från början märker man VERKLIGEN om man kör på något..
Mamma körde på en grävlning en gång.. och de MÄRKS! Hjärtat stanna ju i halsgropen och vi stannade och kolla..

Om man känner något sådant åker man fan inte bara vidare..
Och om man blir anklagad för det blir man som sagt inte arg om man inte vetat om det. Jag skulle mer bli skit ledsen.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

TinaH
0

När vi var ute och körde på landet här en gång, så kom det en katt utspringandes från "ingen stanns", det var en åker jämte.
Jag skrek till gubben TVÄRNITA!!!
Han gjorde det….

Jag svalde mitt hjärta, och öppnade dörren, för att få se det värsta i mitt liv….
På vägen såg vi ingen katt….

Längre ner på vägen kom ägaren med sin hund, och skrattade lite lätt, och sa "tja det var bara 4de gången denna veckan!"

Mitt hjärta höll på och flyga ut av ren förundran…
Men en lättnad. =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

V-lang
0

Vilken jäkla dåre! självklart måste han känt att han körde på något. Sånna där skulle inte ens ha körkort och måtte inte idioten ha egna djur eller ha kompisar som har djur *morr*