O.T Gymnasiebesked
Hej!
Idag har jag fått mitt preliminära gymnasiebesked. Det hade varit lite kul att veta vad ni andra 99:or (och ni andra) på hundar.ifokus har kommit in på, hundrelaterat eller inte. 😉
Jag kom in på mitt förstaval. Hundsport på ForshagaAkademin. Nu är det bara hunden min som ska bli godkänd också!
@vendelasandell på instagram.
Åhh får inte veta förrens den 15:de 😴
Åh vad segt! Har en kompis som fick veta förra veckan!
Vad har du sökt för något?
Åh, jag ska troligtvis söka om nu snart, så jag får inte veta förrän vi får veta "på riktigt". (Ska eventuellt söka om till Ingelstad. Ih! :D)
#3 Hundinriktningen på Ingelstad? Då dröjer det ett tag för dig ju!
#4 Jajamen, isf Nv Hund. Och, ja, det är ju hur länge kvar som helst :'(
(Sedan måste jag ju bestämma mig först också, men det är lite svårt för 130 mil är ganska långt att åka enkelväg för att komma hem :/)
#2 Som första och andra val så valde jag Real-gymnasiet med inriktning hund 🙂 (sen sökte jag till tre andra gymnasium med olika djur inriktningar).
#5 Ja, 130 mil är väldigt långt! Själv får jag 30 mil i enkel resväg. Lite mer överkomligt.
#6 Okej, håller tummarna för dig!
Vill även tillägga för er som inte kommer in preliminärt- det preliminära intaget betyder inte ett skit😉
Kom inte in någonstans preliminärt med höstbetygen på 75,5p men kom in på riktigt på alla 3, så världen går inte under om man inte kommer in preliminärt 🙂
-
Jag gick på Forshaga Akademin tog studenten förra sommaren, och jag kan inte vara mer glad över att jag gick där, det var de 3 bästa åren i mitt liv, helt garanterat! Jag saknar det som man hade där väldigt ofta. Så lycka till det kommer bli kanon där! 😃
#8 Det är så sant det du säger. För mig är det en trygghet att ha kommit in efter massa krångel med ansökan osv.
#9 Tack, ser fram emot det väldigt mycket!