ÄNTLIGEN
Wiiiiie, äntligen (får man väl säga) har lille gossen börjat lära sig att lyfta på benet när han kissar :)
7,5 månad gammal.
Stolt matte xD
Haha grattis ;) Vissa är lite senare än andra ^^
Höll han balasen bra då?
Min gosse lyfte sitt ben så högt att han höll på att ramla omkull haha

Haha han vågade inte lyfta så högt än, men det kommer väl ;)

Don brukar ju ha något att ta stöd på. Ett träd tex.

Arras är 13 månader nu och kissar ännu som en tjej
Lusse är två år o kissar som en tjej.. d kanske e en tjej med en prydnadspåse där bak?! 
hahah.. jaa de tror jag med det är malin:) därför han är så förstiktig och rengör den hela tiden.. hans fina prydnad.
Ecko började väl vid 5-6 månader.. kommer ju inte ens ihåg längre.. men han är fortfarande skit lat. Beror på vad han känner för, men tror han gillar att kissa på framtassen.. så han ställer sig oftast mitt på gräset..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
haha jaa där har vi d, d e nog så tror jag, fast d e så kul för igår så luktade d väl nått i en buske så han skulle kissa där men eftersom han inte lyfter på benet så kissar han ju rätt ner o där va d asfalt, så d stänker ju överallt..
haha.. jaa, sådär gör ecko med..de bästa han vet är att kissa nerför kanten till asfalten.. och så ska de ju gärna komma på framtassen me:P tror de är en fetich eller nått. hehe.. men de är bara första gången, resten av ggr kissar han me benet uppe:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Grattis ;)
Min pöjk är 9 månader och kissar som en kille, dock så ramlar han hela tiden ;)

haha, såå gulligt :)
Grattis från meej och hundarna XD

Hälsa Bamse grattis från mig han är ju sååå modig :P kan du inte visa en bild

Gratta stor killen från mig =)