Vill du gifta dig med din hund?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Res då till Indien.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Nej, det har jag inga planer på (att gifta mig med min hund alltså)
Haha, alla sätt är bra…osv.
Vi har ju en svensk kvinna som är gift med Berlinmuren.
Numera änka får man förmoda😉
/Maria
#2 😃
#2 Hahah! 😂
/Surpan

Ja men han nobbar mig varje gång jag friar ; ))
>>>Malum domesticum<<<
Bigami är olagligt och jag kan inte välja 😢
Nej det skulle nog bli konstigt då jag kallar honom "min håriga son som inte kan tala rent" 😎
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
#7 "…och som jag nu även är gift med"
Det låter väl helt OK? 😉
/Surpan
hahaha naaaj lite mycket incest där va? D:
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Hahah ja 😂
/Surpan
Blir lite fundersam om hundkraken, då dom tror att hennes ondska ska gå över i hunden - så hon senare kan gifta sig med en man. Ska dom ha ihjäl hunden eller vänta tills den dör av ålderdom🤔
#11 Jag tror inte den där hunden har det speciellt kul i livet varken förr eller senare.
"På natten är alla katter svarta"
Haha nog för att jag älskar dom men nej :D
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
Min hund uppför sig som min kille så behöver inte gifta mig med min hund ;) som tur är kan jag träna min hund i lydnad, blir värre med min kille ;) haha
Jag kanske går lite långt nu, men samlagsbiten brukar ju vara väldigt viktig i många kulturers bröllopsritualer. Vad händer där då? Hoppas verkligen man skippar det!!
#15 Eftersom äktenskapet inte räknas som giltigt och hon kan gifta om sig och det i ett land där flickor ska vara oskulder, så är jag övertygad om att den delen av äktenskapet inte genomförs.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Första april-skämt? De spelar en panjabi MC låt i bakgrunden.
#17 videon är uppladdad 3 sep 2014, och tråden skapades 31 mars 2015 (på morgonen), så tror ej det.
# 16 sköönt