Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 775 ggr
[0djur]3
0

Dagens fråga (28/3)

Dagens fråga - Vilken är din favorit mat och dryck ?

Turast
0

Stekt tofu med stekta grönsaker och bönor ♡ eller soyafajitas ! :D favoritdryck är nog vatten, apelsinjuice och tyvärr Pepsi (dricker dock typ aldrig det, men sjukt gott)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Maleficum
0

Te!

Mat är svårare då jag alltid haft svårt för det och äter mest för att jag måste inte för att jag tycker om det.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Candy123
0

Mina köttbullar och potatis Cola

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

JoannaLi
0

Åh, mormors älgkalops, eller tjälknöl gjord på älg. Åh, mums! (Märks det att vi har jägare i familjen? ^^)

Dryck måste nog nästan vara citrondricka, helst hemmagjord. Alternativt Loka Mango&Päron/Smultron&Lime :)

Sugar Mist
0

Riktigt härligt grillad fläskfilé med klyftpotatis med mangosås eller beasås är sinnessjukt gott.

Det är få saker som slår mangojuice.

-

Vovisch nr2
0

Sushi är min favoriträtt och min favoritdryck är nog te.

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Wenniz
0

Älskar kålpudding med rårörda lingon, speciellt lingon hehe. Att dricka är nog flädersaft! :)

• Nederlandse Kooikerhondje -
nadilda
0

Mjölk är favoritdrycken. Tycker att det är svårare med maten, är allmänt väldigt glad i god mat.

Ambrose
0

Sushi och mjölk!! :D

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Turast
1

Hur kunde jag glömma sushi?! Jag ångrar allt jg skrivit! SUSHI GER MUNORGASMER ♡

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Kaninernasbästa
0

Haha här kommer jag och tycker marabou mjölkchoklad XD haha nä jag skoja, men jag gillar IKEAS köttbullar, med potatis mos och brunsås Älskar multivitamin dryck:)

IngaTrnqvist
0

Kiksärtsmaränger! Eller det är inte mat, men det är vad jag levt på de senaste dagarna känns det som. Jag äter nästan allt, men gillar grytor och woker av olika slag.

När det kommer till dryck föredrar jag hemmagjord fläderblomssaft.

Fridaaaa
0

Dryck: Energidricka (vissa smakar) tyvärr.

Mat: Lasangett/lasange, bröllopskycklingbland annat.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Frida B
0

Älskar Hallondricka, onyttigt men så himla gott.

Favoritmat är nog en god, saftig köttbit med pommes och beasås… ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

VildaVittra
0

Min favoritdryck är en kall öl i kvällssolen i trädgården som serveras i ett glas med kondens på utsidan efter en hård dags arbete. 

Min favoritmat är allt friterat, om det är blomkål, champinjoner eller kött, det kvittar, bara det är frasigt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus